Beantwoord

Geen internet verkeerde pakket

  • 20 April 2020
  • 7 reacties
  • 282 Bekeken

Ik heb op 14 maart 2020 T-mobile Thuis besteld. Op 3 april 2020 kreeg ik een installatiepakket. Toen ik het geopend heb, heb ik gezien dat er 3 keer dezelfde apparaat in zit (media converter) , geen TV kastje en router. Direct dezelfde dag gebeld en aangegeven dat er iets mis is gegaan. Klantenservice heeft gezegd dat er 5 werkdagen duurt voordat het volledig opgepakt wordt, omdat er druk is (Ik snap het corona crisis, thuis werken….) Ik maakte toen al zorgen, want ik werk net als meerderheid van Nederland thuis. Mijn overstap datum was 17 april 2020 en ik heb nog steeds geen internet, geen pakket ontvangen... Heb wel een voucher gekregen maar mobiel internet is niet optimaal om thuis te werken. Sinds 3 april heb meerdere keren klantenservice gebeld en elke keer wat anders gehoord. Bijvoorbeeld : U ticket is met spoed gestuurd naar de juiste afdeling. of ik heb zojuist u ticket met een hoge urgentie doorgestuurd of het duurt 5 werkdagen. Afgelopen donderdag heb ik met iemand gesproken en hij heeft gezegd dat mijn huidige provider gaat mijn lijn niet afsluiten voordat T-mobile een seintje gaat geven. Hij heeft gezegd dat ik kan gerust de monteur afbellen, zodra het pakket binnen is kan ik van t-mobile een ticket krijgen om een nieuwe afspraak te maken. Ik werd vrijdag 17-04-2020 wakker,  : Natuurlijk geen internet. Het is een maand verder van datum van de tekening van mijn contract en niemand kan mij vertellen wanneer krijg ik mijn installatiepakket . Lekker begin T-mobile…. Kan iemand mij helpen en de waarheid vertellen, wanneer kan ik jullie klant worden ?? Ik ben een beetje klaar mee.

De oplossing

Ik wil graag dat mijn installatiepakket eindelijk opgestuurd word en de monteur z.s.m. komt bij mij.

icon

Beste antwoord door Brian 21 April 2020, 16:42

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7

Hi @MarcinR, ik zie dat mijn collega gisteren al contact met je op heeft genomen en we gaan er voor zorgen dat je het juiste pakket zo snel mogelijk in huis hebt, excuses voor de vertraging! 

@Brian, dit hoor ik al sinds 3 april... Niet jullie nemen contact met mij op maar ik bel continue en ik hoor elke keer iets anders... het is echt vervelend..niet eens tijdindicatie kunnen geven ? Met alle begrip voor coronacrissis, maar dit is echt niet leuk meer...ik wacht nog tot vrijdag a.s. daarna ga ik jullie bellen om mijn contract per direct te ontbinden.ik ga terug naar de duurdere maar wat meer betrouwbare provider.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @MarcinR, je hebt helemaal gelijk dat we wat steken hebben laten vallen. Ik heb je dossier bekeken en er zou inderdaad meermaals teruggebeld worden. Als dit niet gebeurd is, vind ik dat ook zeer spijtig. Oprechte excuses namens ons Community team!

Wat betreft de status van jouw pakket: elk onvolledig pakket of niet verzonden pakket zou deze week nog verstuurd moeten worden. De Track & Trace code krijg je per e-mail toegestuurd zodra het pakket vanuit de distributie naar PostNL verstuurd wordt. Nogmaals: duizendmaal sorry en het enige wat ik je kan beloven, is dat we er echt oprecht alles aan doen om ook jouw pakket zo snel mogelijk deze week op te sturen.

@Jason . Ik ben er klaar mee... het pakket is niet verstuurd en ik ben nu aan het bellen met jullie klantenservice. Er wordt weer tegen mij gezegt dat ik moet afspraak met de monteur maken. Maar ik heb niks om te monteren! Ik heb mijn contract opgezegd...

Reputatie 6

Hoi @MarcinR,

Ik vind het oprecht heel rot om dit te lezen! Ik zie dat je een verzoek hebt ingediend om je abonnement te beëindigen. Ik ga dit gelijk voor jou in orde maken. Mocht je onverhoopt de apparatuur nog ontvangen, dan wil ik je vragen deze naar ons te retourneren of het installatiepakket niet aan te nemen wanneer dit door de postbode wordt aangeboden. Excuses dat het zo gelopen is!

Om dit verhaal nog spannender te maken wil ik graag nog toevoegen dat ik nu 165 euro boete moet betalen voor het niet terugsturen van de apparatuur die ik nooit ontvangen heb! Ik heb  alweer een een aantal keren met jullie gebeld om dit uit te leggen en alweer een aantaal keren werd ik geïnformeerd dat het niet gaat gebeuren, maar ik blijf herrineringsmails van jullie ontvangen. Ik geloof jullie niet meer. Dit is echt irritant. Ik doe nu beroep op AVG wet en ik wil heel graag dat jullie mijn gegevens volledig uit jullie bestand halen. Ik ben echt klaar mee.....Ik wens geen mails meer van jullie ontvangen. Ik wil niks te maken hebben met T-mobile! Mocht het niet gebeuren en jullie toch iets van mijn rekening gaan afschrijven dan stap ik naar de rechter.

Het is echt triest geworden, zo iets heb ik nog nooit meegemaakt....

 

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen @MarcinR,

Heb je het verzendbewijs nog? Dat moet voldoende zijn om het bedrag kwijt te schelden. 

AVG heb je in deze niet veel aan. Je hebt het recht op onder andere inzage en vergetelheid, maar niet alle gegevens mogen wettelijk gezien verwijderd worden. In dit geval zijn gegevens administratief nodig en wettelijk verplicht en zal T-Mobile niet over mogen gaan op verwijdering. Gegevens zoals een community account, marketinggebruik en gegevens voor niet primaire processen mogen doorgaans wel verwijderd worden mits daar geen zwaarwegende belangen zijn om ze alsnog te bewaren. Een verzoek moet tot rechten van betrokkenen moet formeel worden ingediend. Meer over de juiste ingangen voor jouw verzoek lees je doorgaans in bijvoorbeeld een privacyverklaring.

Reageer