Beantwoord

Geen internet voor overstapsdatum

  • 27 October 2019
  • 2 reacties
  • 226 Bekeken

Reputatie 1
  • is een Master Poster
  • 43 reacties

Hallo,

 

Wij zijn net over naar T-Mobile Thuis en hebben zojuist de Zyxel T-50 aangesloten. De eerste twee lampjes zijn groen, het derde (icoontje wereldbol, ik vermoed internet) is rood en de twee Wi-Fi zijn weer groen. Toen ik een computer bekabeld aansloot werd die ook groen, inmiddels weer losgekoppeld.

 

Volgens de brief zou de overstap datum 31 oktober zijn, volgens e-mail/My T-Mobile Thuis vanaf 24 oktober mogelijk om alles aan te sluiten en staat dat het sinds vandaag 27 oktober ook actief is.

 

Maar nog zonder internet dus? Kunnen jullie meekijken?

 

Hoor 't graag!

 

Groet,

 

Stijn

icon

Beste antwoord door Steo 27 October 2019, 18:17

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Steo 

Staat in je T-Mobile thuis omgeving al dat je verbinding al actief is?

Heb je de meegeleverde kabels gebruikt en is de modem op het isra punt aangesloten?

Als 27 oktober jouw installatiedatum is dan zou de verbinding voor 18:00 actief zijn.

Reputatie 1

Hallo Waqqas,

 

In de omgeving staat dat het actief is.

Ik heb de kabel uit de doos gebruikt: dsl kabel in de wandcontactdoosstekker geklikt, de stekker in de wandcontactdoos en het andere eind van de dsl kabel in de grijze dsl poort van het modem. Stroomkabel en adapter ook zoals normaal.

...en terwijl ik al deze scrabble woorden heb getypt is het lampje op groen gesprongen en krijg ik via de Wi-Fi contact met de buitenwereld :-)

 

Bedankt voor je reactie fijne avond nog!

 

Groet,

 

Stijn

 

Reageer