Beantwoord

Geen internetverbinding

  • 4 September 2019
  • 3 reacties
  • 354 Bekeken

Afgelopen Zondag is door Guidion onze T-Mobile thuis aansluiting opgeleverd. Tijdens de installatie kwam de installateur van Guidion er achter dat onze glasvezelaansluiting niet goed is aangesloten in de centrale. De installateur zou het probleem doorgeven aan de 'backoffice' en dan zou er contact met mij opgenomen worden en er iemand van Reggefiber langskomen om dit samen met iemand in de centrale op te lossen. Tot op heden niets vernomen.

Ik wacht al 1 maand voor internet. Graag hoor ik wat er moet gebeuren om de verbinding aan de gang te krijgen.
icon

Beste antwoord door Brian 9 September 2019, 17:16

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Beste @harijos

Voor een hele snelle afhandeling zal ik even bellen met de klantenservice van T-Mobile Thuis.
Er zijn veel reacties op het forum en vragen en dat moet door de moderators allemaal beantwoord worden.

Als je dus echt niet kan wachten en je staat te springen voor snel internet via glasvezel, dan is het handig om te bellen

Als er vragen zijn hoor ik het graag
Reputatie 7
Hi @harijos, het lijkt niet goed door te zijn gekomen vanuit de monteur naar ons, excuses hiervoor, ik ga er voor zorgen dat we dit alsnog met spoed oppakken en direct doorsturen naar de netbeheerder. Ik verwacht dat je binnen enkele werkdagen online bent, excuses voor de vertraging!
Fijn T-Mobile. Ik zou per 5 september internetverbinding hebben.
Guess what….. dit is wat ik tot op heden krijg..
"Je Installatiepakket is alvast onderweg, volg 'm hier. Je kunt je pakket installeren op donderdag 05 september 2019."
T-Mobile het is intussen 9 september 2019 en nee het werkt dus nog niet.
Bellen helpt ook niet. De schuld ligt (natuurlijk) bij KPN. Ohja en kan nog dagen duren voordat het werkt.
Fijn hoor. En intussen moet ik zeker betalen, voor iets wat niet werkt.

Hoe wordt dit opgelost?????????
Ik ben dringend internet nodig voor mijn studie.

Reageer