Beantwoord

Geen is/ra punt ??

  • 19 September 2019
  • 4 reacties
  • 572 Bekeken

Hallo,

Wij zijn pas verhuist en nadat we al een maand zonder internet en televisie zitten omdat wijzelf onze verhuizing niet op tijd door hebben gegeven was gister dan eindelijk het moment! We konden ons vertrouwde kastje weer aansluiten!

Dachten we dus... Na verschillende utp kabels geprobeerd te hebben, bleef het branden van het sat Lampje uit. Oke balen, opzoek naar hopelijk een ander aansluit punt in bijvoorbeeld de meterkast. Ook die was helaas onvindbaar.

Daarna alle kapjes van de aansluit punten afgehaald om te kijken of de bedrading goed is. Het viel me direct op dat de gele draad die in de doos zelf zit niet goed aangesloten was en dat er helemaal geen rood blauwe draad heen liep. Dus de hele cobtact doos er af gedraaid en er is geen rood blauwe bedrading te vinden.

Toen besloten het kapje van de coax maar eens te verwijderen ook al weet ik dat deze er helemaal niks mee te maken heeft mischien kon ik bij de draden die ik zocht maar helaas geen blauw rode draad te bekennen. In de meterkast zit verder ook niets en de gang ook niet. Ik zou nog onder de grond kunnen kijken of die daar ergens is afgeknipt of dat die daar ergens omhoog komt maar gezien ik doodsbenauwd ben voor kleine ruimtes en spinnen is dit echt het laatste wat ik wil doen! Ik hoop dat jullie nog ideeën hebben hoor ik ze graag!
icon

Beste antwoord door Brian 1 October 2019, 13:51

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hallo @nillestyle,

Welkom bij de community, en welkom bij T-Mobile Thuis.
Dit is een klant helpt klant community, met actieve ondersteuning vanuit T-Mobile.
Vaak kunnen mede-klanten vragen beantwoorden, maar soms is er ook input / actie vanuit T-Mobile nodig. T-Mobile moderators reageren meestal op vragen binnen de 24 tot 48 uur.

Dat zul je net hebben wil je net gebruik gaan maken van je abonnement en de boel aansluiten, maar je kunt geen aansluitpunt vinden. Ik ben blij om te lezen dat je zelf al op onderzoek gegaan bent naar een aansluitpunt, maar dit helaas niet hebt kunnen vinden.

Even ter controle; is de aansluiting al opgeleverd? Het is van vitaal belang dat de aansluiting opgeleverd is, want anders kan T-Mobile (nog) geen (herstel) monteur aansturen.
Graag verwijs ik je ook nog even naar dit informatieve antwoord rondom isra aansluitingen van @Brian

De eerste stap heb je zojuist gezet, want je hebt hier een melding geplaatst.
Het is nu aan T-Mobile om de netwerkbeheerder aan te sturen voor het herstellen van je (isra) aansluitpunt.
Ja hij is al opgeleverd, en de wcd zit er ook wel alleen er zit geen blauwe Kabel achter de wcd ik vermoed dat ze die afgeknipt hebben en dicht gestuuct hebben, lijkt me niet dat het hoof aansluiting van de isra punt boven op de 1e of 2e verdieping zit toch?
Reputatie 7
Hi @nillestyle Oei dat klinkt alsof de hoofdaansluiting inderdaad is weggewerkt. De kabel wordt inderdaad op de begane grond naar binnen gebracht maar bij hoogbouw/flats/appartementen wil de kabel nog wel eens doorgetrokken worden naar boven (of zit er een aansluiting in de gezamenlijke ruimte). Het is niet nodig om zelf rond te gaan kruipen 🙂 Ik stuur graag een monteur bij je langs om te kijken of diegene de aansluiting kan vinden. Mocht blijken dat hij inderdaad echt verwijderd is dan schakelen we de netbeheerder voor je in om een nieuwe te plaatsen!
Aah kijk super! Via de telefoische klantenservice van tmobile moest ik zelf contact op nemen met kpn en zou het mij over de 500 euro gaan kosten! Maar fijn dat het geregeld wordt
☺️

Reageer