Beantwoord

geen ISRA aansluting

  • 30 April 2020
  • 3 reacties
  • 169 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Wij zijn verhuisd, en hebben hiervoor een nieuw abonnement genomen bij Tmobile. Echter bij het willen aansluiten blijkt geen isra punt aanwezig te zijn. bij navraag bij de vorige bewoner, blijkt dat deze is afgeknipt en weg gestukadoord. 
 

Er is onlangs een monteur via tmobile lang geweest die inderdaad tot de conclusie kwam dat er geen aansluit punt is. Wij proberen T-Mobile te bellen om te vragen wat er nu gaat gebeuren, echter krijgen wij ze niet te pakken.

 

zijn er mensen die hier ervaringen mee hebben wat er dan gebeurd? 
 

 

icon

Beste antwoord door Brian 30 April 2020, 14:13

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Yara03 

Hier kun je eventueel een aanvraag doen voor een nieuwe aansluiting en dan krijg je een offerte.

https://www.mijnaansluiting.nl/home

Waqqas, bedankt voor je snelle reactie. Wij hebben daar inderdaad een aanvraag gedaan. Echter kost nieuwe aansluiting €550 dat vinden wij veel geld. Dus als er geen andere optie is willen wij graag ons abonnement toch niet inlaten gaan en dan helaas maar kiezen voor een aansluiting die er wel ligt. 
 

we hoopte dat er misschien nog andere opties waren. 

Reputatie 7

Hi @Yara03, ik geef je graag meer informatie! We hebben een verzoek gedaan bij de netbeheerder om een nieuw aansluitpunt te komen plaatsen en ik zie dat de netbeheerder vanmiddag bericht naar je heeft gestuurd om hier een afspraak voor te maken. Als je op dit moment nog vragen hebt laat hebt dan gerust weten, ik zit voor je klaar!

Reageer