Beantwoord

Geen ISRA of Telefoon aansluiting

  • 23 January 2019
  • 5 reacties
  • 3433 Bekeken

Wij hebben vandaag onze box binnengekregen voor interactieve televisie en internet en vonden hierin een instructie.

Echter komen we er nu achter dat er noch een telefoon aansluiting noch een ISRA aansluiting aanwezig is. Enkel de verbinding van een internet en analoge tv/ radio kabels zijn te vinden.

Is het in dit geval dan wel mogelijk om tmobile aan te sluiten? Wij wonen namelijk vier hoog in een flat en vinden nog geen oude vaste kabel aansluitingen in bijv. de meterkast.

Hooelijk kunnen jullie ons helpen.

groetjes Sharon

icon

Beste antwoord door Marcel MCi 23 January 2019, 22:39

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Hallo Sharon,

In pricipe hebben de meeste woningen een isra-punt / telefoonaansluiting. Soms komt het voor dat vorige bewoners de aansluiting hebben weggehaald / afgeknipt of achter behang of stuck is weggewerkt. Het kan helpen om bij buren te kijken waar de aansluiting zit.
Indien nodig moet kpn aangestuurd worden om het isra-punt te herstellen of aan te leggen.

Mvg. Marcel
Reputatie 7
Hi @sharonnnbe, wat @Marcel MCi zegt klopt helemaal. Is het ondertussen gelukt? Als ik nog iets voor kan betekenen stuur mij dan even een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer dan kijk ik graag met je mee!

waar blijft mijn vaste telefoonaansluiting??

telefoon in mijn 'pakket’ werkt niet!!

Reputatie 7

Hey @paken116,

Ik zie dat je inmiddels bent geholpen door mijn collega en dat er een monteursafspraak gepland staat, heel fijn! Laat je ons weten hoe het bezoek is verlopen? Ook heb ik je gebruikersnaam aangepast. Het is niet aan te raden om je 06-nummer als gebruikersnaam te hebben i.v.m. privacy. :relaxed:

Reageer