Beantwoord

Geen licht in glasvezel verbinding

  • 17 January 2018
  • 6 reacties
  • 688 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
De monteur van T-mobile heeft een modem opgehangen op 11 januari.
Maar, er zit geen licht op de glasvezel verbinding van Reggefiber.
Ik heb T-mobile al zeven keer gebeld, en Reggefiber twee keer.
T-mobile dient een call aan te maken bij Reggefiber om het aan te laten sluiten.
Ik wil heel graag internet!
Willen/kunnen jullie dit regelen?
icon

Beste antwoord door Brian 19 January 2018, 15:26

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Hi Anita, ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact op hebt genomen. Ik heb het meteen nagekeken en de netbeheerder voor glasvezel blijkt niet aan te kunnen sluiten. We hebben een verzoek uitgestuurd naar KPN om een nieuwe opdracht aan te maken zodat dit wél mogelijk is. We gaan voor je aan de slag, excuses voor de vertraging!
Reputatie 7
Hoi AnitaG,

Ik kan niet zien hoelang het nog duurt als ik het kon had ik het voor je na gekeken. ik werk niet bij T-Mobile. Ik heb begrepen dat ze wel eens een MiFi router sturen voor klanten die lang moeten wachten op een internet verbinding. Hoe dit werkt kan ik je helaas niet vertellen daarvoor moet je bij T-Mobile zijn. Ik verwacht dat ze vandaag of morgen op je topic zullen reageren....
Natuurlijk kan ik KPN wel bellen maar of dat enig resultaat heeft, dat is vraag twee ;-)
Maar, vraag 1 is: wanneer werkt mijn internetverbinding via fiber?
Ik lees in het forum dat dit wel drie maanden kan gaan duren.
T-mobile mag ik tot die tijd onbeperkt internet op de mobieltjes?
Reputatie 7
Hallo AnitaG,

Als T-Mobile het ticket heeft uitgezet bij KPN dan is KPN de active operator.
Zij moeten dan het probleem oplossen en aantonen dat er wel licht bij je binnen komt.
Helaas kan je KPN niet zelf bellen.
De ticket is al meerdere keren aangemaakt.
Bij het aansluiten door KPN (in de wijk) ging iets fout. Daardoor blijft de orderaanvraag hangen. KPN dient deze terug te geven. Als ze dat niet doen, komt er nooit een aansluiting. Vandaag toch weer bellen, 13e keer...#kosturen #aanhouderwint #ikwilinternet #help
Reputatie 7
Hallo AnitaG,

Als het goed is heeft de monteur direct een ticket aangemaakt bij T-Mobile voor een geen licht situatie. Het klopt dat je zelf geen contact op kan nemen met Reggefiber. dit gaat altijd via T-Mobile.

Een moderator zal voor je kunnen kijken wat de status is en eventueel vervolgstappen kunnen ondernemen.

Reageer