Beantwoord

geen monteur

  • 8 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 232 Bekeken

Beste tmobile

de monteur is vandaag niet geweest. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Piotr 13 augustus 2019, 16:23

Hey @hslootbeek,

Volgens onze gegevens is de monteur wél langs geweest. 😄 Mocht je nog problemen ervaren dan weet je ons te vinden!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
@hslootbeek Dat is wel heel vervelend. Heb je Guidion al gebeld waar de monteur blijft, of heb je een bericht gehad dat die niet door ging? Als je het telefoonnummer niet weet: 088-2000151

Dit is een klant helpt klant forum met ondersteuning vanuit T-Mobile. Een reactie van webcare duurt gemiddeld 24/48 uur maar wegens drukte kan het uitlopen.
Reputatie 5
Badge +2
Hey @hslootbeek,

Volgens onze gegevens is de monteur wél langs geweest. 😄 Mocht je nog problemen ervaren dan weet je ons te vinden!

Reageer