Beantwoord

geen oplevering

  • 31 October 2019
  • 2 reacties
  • 314 Bekeken

Vandaag zou de oplevering zijn. Helaas dus niet, krijg te horen dat dat het morgen of overmorgen wordt. Ik zou graag een wat specifieker antwoord. Ook is me belooft bij T mobile thuis dat mijn internet automatisch verhoogt zou worden naar 100 MB ( omdat ik meerdere mobiele abbo's heb) in het contract staat 50 MB ??

Ben er nu al zat van, en heb nog niet eens verbinding.

icon

Beste antwoord door Candy 12 November 2019, 15:37

Bekijk origineel

2 reacties

U zit nu al 16 uur te wachten op een antwoord wat voor de digitale tijdperk waarin wij leven gewoon ronduit belachelijk is.

ik hoop voor u dat t-mobile het voor dit weekend alsnog fixed.!!!

Reputatie 4

Hoi @Pace-maker0, allereerst, welkom bij de club! :smile: Wel wil ik dat je zorgeloos genieten kan. Ik heb het meteen gecheckt en ik zie dat je modem netjes online is. Ik gok dat het gelukt met de installatie. Laat het mij anders weten via een privébericht. Ik stuur graag een monteur bij je langs om de bekabeling na te checken én de installatie compleet te maken. Ik zie verder dat het ook gelukt is met het activeren van Klantvoordeel, top! 

 

Hi @artworx, super natuurlijk dat je meedenkt! :raised_hands:  Hier op ons Community is het contact niet hetzelfde als een realtime live-chat, al hebben we momenteel wat achterstand door de drukte, we doen hard ons best om al onze klanten te helpen! Als je sneller geholpen wilt worden kun je het beste met ons bellen of chatten. Onze contactgegevens zijn te vinden op onze website

Reageer