Geen overstapservice nodig

  • 16 November 2017
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

Hallo,

Gisteren heb ik T-Mobile thuis bij jullie afgesloten waarin me ook werd gevraagd om wel of niet de overstap service te regelen via T-Mobile. Er zat hier geen optie bij om aan te geven dat ik überhaupt niet over hoeft te stappen omdat dit mijn allereerste internet/tv aanbieder is van mijn huis.

Nu heb ik, achteraf gezien dus niet de handigste keuze, aangevinkt dat jullie de overstap zullen regelen. Dat is echter helemaal niet nodig, er is namelijk geen vorige provider.

Zouden jullie deze overstapservice op een bepaalde manier kunnen 'uitzetten' bij mij? Dan hoeven jullie daar niet op te wachten en hoeft dit ook niet uitgevoerd te worden. Scheelt weer onnodig wachten voor beide partijen. Iedereen blij.

Ik hoor graag van jullie.

Groeten,

Steven

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Hey Steven, geen probleem hoor, ik heb de overstapservice voor je geannuleerd! 🙂 De bedenktijd is nog wel actief, dit betekent dat we vanaf 30 november voor je aan de slag gaan. Je kan ook afstand doen van de bedenktijd, dan kunnen we 20 november (komende maandag) de opdracht al voor je doorzetten. Als je afstand wil doen van de bedenktijd laat het dan even weten, dan zet ik je aanmelding meteen door!
Brian, dankjewel voor je snelle reactie!

Ik doe inderdaad afstand van de bedenktijd. Jullie kunnen aan de gang en de opdracht gewoon doorzetten en ben reuze benieuwd naar de aansluiting door de monteur en de kwaliteit.

Top!

Groeten,

Steven
Reputatie 7
Hi Steven, ik heb de bedenktijd zojuist voor je stop gezet, we gaan voor je aan de slag! Laat zeker even hoe het bevalt zodra je aangesloten bent! 😉