Beantwoord

Geen serververbinding op onze thermostaat

  • 6 November 2019
  • 3 reacties
  • 330 Bekeken

Ik wil onze thermostaat aansluiten op een app. Nu geeft hij aan wel wifi- en internetverbinding te hebben maar geen serververbinding. De klantenservice van de thermostaat geeft aan dat dit ligt bij T-Mobile en dat er een blokkade op de poort kan zitten. Hoe kan ik deze poort openzetten?

icon

Beste antwoord door Glassertje 7 November 2019, 09:56

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 6

Hoi @ThomasNoor Weet je ook welke poort je moet open zetten?

 

Welke modem heb je, zodat we weten welke kant we je moeten wijzen.

Hoi @Glassertje

Ik heb geen idee welke poort ik open moet zetten. Ik heb een zyxel T-50, zegt je dat iets? 

Reputatie 6

@ThomasNoor  Je hoeft alleen een poort open te zetten voor inkomende verbindingen buiten je eigen netwerk. De thermostaat zit binnen je eigen netwerk.

 

Als de klantenservice van de thermostaat tegen je zegt dat er een blokkade op een poort kan zitten, zou het handig zijn om te weten welke poort het is. Staat er ergens een handleiding online? Dan kan ik met je meekijken en zien of we er samen uitkomen.