Beantwoord

geen signaal glasvezel

  • 11 September 2019
  • 5 reacties
  • 328 Bekeken

Ik ben overgestapt naar glasvezel van tmobile thuis.tot op heden geen signaal.monteur zou bellen ook niet gebeurd.wel vervelend dat wachten
icon

Beste antwoord door Brian 12 September 2019, 12:48

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goedemiddag @selmakirtorun,

Welkom bij T-Mobile Thuis. Dat is geen mooi begin. De status van de monteuractie kan alleen ingezien worden door webcare. Zij kijken mee op dit klant-helpt-klant forum en reageren doorgaans binnen 24 tot 48 uur.

Heb je T-Mobile mobiel? Dan kan ik een voucher voor je regelen waarmee je tussentijds unlimited kunt internetten. In de meeste gevallen werkt TV Anywhere al, waardoor je al TV kunt kijken.
Ik heb tmobiel mobiel kost dat geld
Reputatie 7
Badge +4
Nee, de voucher kost geen geld, maar helpt je gedurende de tijd dat je nog geen internet hebt. Ik zal de voucher voor je aanvragen.

Ik raad je aan jouw telefoonnummer niet op het forum te zetten. Wat je wel kunt doen is het contractnummer en nummer in jouw forumprofiel te zetten. Dit vind je rechtsbovenaan onder inloggen door op de cirkel met de letter S te klikken. Dit profiel kan ingezien worden door webcare, waarmee ze jou sneller kunnen helpen. Het profiel is niet openbaar.
Wanneer kan ik gebruik maken van de voucher
Reputatie 7
Hi @selmakirtorun, ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met een vouchercode. Er is wat vertraging opgetreden in de aansluiting vanaf de centrale, ik verwacht dat je elk moment online bent. Excuses voor de vertraging!

Reageer