Ik heb vervolgens een paar uur gewacht (de ochtend was inmiddels voorbij en heb hier speciaal vrij voor genomen en moest gewoon naar werk). Dus bellen met T-mobile. Wat bleek: het verzoek voor een monteur kan ci 1 tot max 17 werkdagen duren. Aangegeven dat dit geen gewenste oplossing is. Je vraagt een abonnement aan per datum x en dan verwacht je ook dat alles het doet per datum x. Medewerker gaf aan dat we nu moeten wachten op de monteur van KPN.
Vrijdag 13-9 weer gebeld met T-mobile: medewerker gaf aan dat het verzoek om een monteur enkel nog intern is uitgezet en dat de afdeling die hier over gaat dit zo snel mogelijk gaat oppakken. Ben hier natuurlijk niet blij mee want nu duurt het alleen maar langer.
Beste T-mobile: zo ga je niet om met (nieuwe) klanten!!! Dit is echt beschamend. Regel het gewoon en als je een fout maakt zorg dat het gelijk wordt opgelost. Dat het verzoek om een KPN monteur nog enkel intern is uitgezet en de monteur nog niet is aangevraagd kan echt niet. Nu dus een weekend zonder internet en TV. Maar belangrijker: een niet werkend abonnement terwijl dit wel had moeten doen.
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel