Beantwoord

Geen signaal KPN glasvezel

  • 4 December 2019
  • 3 reacties
  • 629 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Hoi!

Maandag 2 december is de monteur langsgeweest om modem e.d. aan te sluiten. Dit is allemaal gelukt maar hij had slecht nieuws want er komt geen signaal binnen in de meterkast. Monteur heeft een melding gedaan zodat er iemand van KPN contact met mij zou opnemen. Dit is niet gebeurd, dus gisteren de klantenservice van T-Mobile gebeld, daar kreeg ik te horen dat de melding inderdaad is doorgezet en dat kpn 48 uur heeft om dit op te pakken en aan te sluiten én dat ik daarvoor geen afspraak hoef te maken want in principe hoeven ze niet in huis te zijn. Ik zou vanzelf bericht moeten krijgen van T-Mobile dat de aansluiting gelukt is. Die 48 uur zijn inmiddels voorbij, en ik heb nog niks gehoord en ook nog geen verbinding.

Er werd aan de telefoon gesuggereerd dat ik eventueel zelf contact kan opnemen met Kpn na die 48 uur, maar daar kunnen ze niks voor mij betekenen want ik ben geen klant.

Dus wat kan ik wel doen zodat dit zo snel mogelijk wordt opgelost? Want zonder internet thuis is best onhandig. (Ik zie aan andere topics op dit forum dat sommige mensen weken hebben moeten wachten..)

Groet!

Ilse

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 9 December 2019, 17:12

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @ILS.

We kunnen bijna niet meer zonder onze internet verbinding tegenwoordig. Helaas zijn er diverse partijen betrokken vanaf het moment van aanvraag, tot het moment van oplevering. Om e.e.a. te versnellen raad ik je aan om contact op te nemen met de netwerk beheerder in deze KPN Netwerk NL op telefoonnummer 088 006 3744. Ze e kunnen waarschijnlijk meer informatie geven over de status van je verbinding. 

Laat je ons iets weten? 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @ILS.,

 

Wat gaaf dat je verhuisd bent, van harte gefeliciteerd met de nieuwe woning! Ook tof dat je ons hebt meeverhuisd. :smile: Ik heb voor je gekeken en zie dat KPN de planningsdatum (16 december aanstaande) inmiddels heeft doorgegeven en dat een collega van de klantenservice je verder geholpen heeft met een tijdelijke Unlimited voucher. Supergoed dat je zo proactief actie ondernomen hebt, tegelijkertijd sorry voor de uitgestelde plandatum. Als we op de Community iets anders voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. We zitten altijd voor je klaar! 

Reputatie 7
Badge +16

@Seccie Thanks voor je hulp en het meedenken! Echt super! :grin:

Reageer