Beantwoord

Geen signaal na aansluiting DSL

  • 1 April 2020
  • 7 reacties
  • 492 Bekeken

@Brian 

ik heb al sinds de 25e geen internet en heb een aantal berichtjes gestuurd, waarop ik geen reactie heb gekregen. 
zou u er wat aan kunnen doen? Vind het echt niet normaal zo lang zonder internet. 
Ik heb ook al een aantal keer geprobeerd contact te krijgen met de klantenservice, maar steeds geen gehoor. 
 

ik zou graag zo snel mogelijk een afspraak willen maken met een monteur om mijn internet weer te kunnen gebruiken!! 
 

ik hoor graag van u

 

icon

Beste antwoord door Brian 3 April 2020, 17:19

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7

Hi @Thomash19, ik heb jouw bericht een eigen topic gegeven omdat dit niets te maken heeft met de problemen van vorige week woensdag. :wink: Ik zie dat je een nieuwe klant bent, welkom! Ik zie daarnaast dat je op de 23ste aangesloten bent vanuit de centrale maar zo te zien is er nog geen verbinding geweest, klopt dat? In een aantekening van mijn collega zie ik staan dat er al wel een verbinding zou zijn geweest maar dit zie ik niet terug wanneer ik je verbinding op afstand bekijk.

Heb je de modem rechtstreeks aangesloten op het aansluitpunt (ISRA), meestal vind je deze in de meterkast. Bij een wandcontactdoos kan het soms voorkomen dat je geen signaal ontvangt. Een ISRA-punt ziet er meestal zo uit. Als de modem hier al op aangesloten zit zou je mij dan willen laten weten welke lampjes er branden op de modem? Dan ga ik voor je aan de slag! 

Hi Brian,

Het internet heeft het tot de 25e gedaan, vandaar dat ik er vanuit ging dat het een storing was.

 

het zit inderdaad op een isra aansluiting

 

hier een foto met de lampjes die branden  

 

groetjes thomas

 

Reputatie 7

Hey @Thomash19, dank voor de toelichting! In dat geval lijkt er aan onze kant iets niet helemaal goed te gaan. Volgens mij is het niet helemaal gelukt met de foto maar geen probleem, ik heb een opdracht voor onze monteur uitgezet om de aansluiting te controleren. Je ontvangt een bericht om een afspraak te maken, excuses voor het ongemak! 

Hallo ik had gisteren  aan gesloten  moeten woorden geen signaal  met de modum  

En ik heb een monteur  afspraak pas voor volgende de week donderdag dus ik heb bijna heel de week geen tv  en internet  thuis ik wil dat dit woord opgelost liefs nog voor het weekend

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @daveeeeeeeeeeee 

Gaat het om glasvezel of DSL? Zorg dat de kabels goed aangesloten zijn dus isra naar DSL poort van de modem of mediaconverter naar de WAN poort van de modem.

Is je ISRA goed aangesloten indien DSL? Zorg dat enkel rood en blauw aangesloten zijn, soms komt het voor dat het signaal op oranje en wit binnenkomt ipv rood en blauw. Wat voor een ISRA heb je dan precies? Misschien is het alleen stekker inklikken.

Ik heb al bijna  twee weken geen tv  en internet  en geen goede dekking  thuis met bellen 

 

Echt een goede service  voor een klant die best wel lang is  bij jullie  !!!!

Reputatie 7

Hi @daveeeeeeeeeeee,

 

Het lijkt erop dat er een kabelbreuk buitenshuis is. Hiervoor hebben wij de netwerkbeheerder aangestuurd. Als het goed is, hebben zij al contact met jou opgenomen voor een afspraak. Zodra deze afspraak gemaakt is, is het duidelijk per wanneer jij weer werkend internet kunt ontvangen!

Reageer