Geen signaal van KPN

  • 26 April 2019
  • 6 reacties
  • 807 Bekeken

hoi
ik ben sinds 09-04-2019 een nieuwe klant bij t-mobilethuis maar heb daar nu al spijt van, ik heb wel geteld 10 min tv kunnen kijken tot nu toe, ik heb 2 keer klantenservice gebeld, na de gesprek over geen signaal op de modem, heb ik nog aangeven of er wel een signaal van KPN op de lijn is, antwoord modem kan ook kapot zijn, op 25-04- eindelijk een monteur, en raad is wat hij zegt geen kpn signaal op de adsl lijn, ze hebben de lijn getest, dan kon t-mobile ook op afstand doen, ik heb nu nog geen internet, moet wachten tot KPN opnieuw de signaal stuurt, ondertussen moet ik wel gewoon de abonnement kosten zeker betalen, een dag vrij genomen voor niks.

6 reacties

Reputatie 7
Hey @Miloud2001 top dat het probleem is opgelost!😄 Ik heb direct een vergoeding ingediend voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je abonnement. Dit bedrag wordt in mindering gebracht op de factuur van juni. Bedankt voor je geduld!
Hoi

Eindelijk heb ik weer internet en tv, KPN is geweest en er zat een draad los in de verdeelkast.
Ik hoop dat ik vanaf 9 april tot nu niks moet betalen.

Groetjes
Reputatie 7
Hoi @Miloud2001,

Hier gaan we werk van maken! Wij staan aan jouw kant: we willen ook het liefst dat jij zo snel mogelijk weer online bent. Gelukkig is dat al in gang gezet. Ik kan je geruststellen wat betreft de rekening: jij hoeft natuurlijk niet te betalen voor iets dat niet heeft gewerkt. Vanaf het moment dat je dit bij ons meldt, tot het moment dat het is opgelost, hoef je niet te betalen voor de diensten. Laat je het wel even weten als het weer werkt, dan zorgen wij voor de correctie op je rekening.
Reputatie 7
Badge +1
Dat KPN de zaak dwarsboomt is een heel normale reactie van ze, zit gewoon in de genen van KPN het is ook bekend dat ze dit ook al deden in de tijd dat we nog internetten via inbellen, ging je over naar een toen andere actieve provider dan KPN deden ze er alles aan om zo lang mogelijk te vertragen.
Reputatie 2
dit heb ik vaker gehoord dat KPN moeilijk doet om signaal door te geven aan andere providers hier kan T-Mobile weinig aan doen!
Reputatie 7
Hallo @Miloud2001,

Dat is zeker niet de bedoeling. Echter omdat je wel 10 min signaal heb gehad is de verbinding toch even actief geweest. dit zorgt er ook voor dat meteen de facturatie gestart word. maar maak je geen zorgen. Meld het hier in het ticket dat je verbinding weer werkt en de periode dat je geen gebruik heb kunnen maken worden in mindering gebracht op de volgende factuur. Het is natuurlijk de bedoeling dat je gewoon gebruik kunt maken van je verbinding. vanuit T-Mobile word een lijn analyse uitgevoerd. en aan de hand daar van word er een ticket aangemaakt voor of Guidion om het modem te wisselen en de installatie op de klant locatie te controleren. of de netwerkbeheerder om de verbinding tussen je woning en de DSLAM te herstellen. In sommige gevallen eist de netwerkbeheerder dat er eerst getest word met een ander modem direct op het IS/RA van de klant. Ik vermoed dat dit bij jou het geval was. zeker omdat de verbinding even heeft gewerkt. Mocht je ook mobiel klant zijn van T-Mobile dan kan je contact opnemen met T-Mobile Thuis en je ontvangt een code om een week lang onbeperkt mobiel internet te gebruiken.

Laat je ons even weten hoe het afloopt ?

Reageer