Beantwoord

Geen T-Mobile thuis accountgegevens ontvangen

  • 20 July 2020
  • 5 reacties
  • 283 Bekeken

Beste,

Enkele dagen geleden telefonisch met een van uw medewerkers een TMobile Thuis contract afgesloten die in de toekomst zal starten, in september. De medewerkster gaf aan dat ik TMobile Thuis inloggegevens zou ontvangen en ik daarmee mijn bestelling kan volgen. Echter heb ik tot op heden nog niks ontvangen. Hoe kan ik nu inloggen op TMobile thuis?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 20 July 2020, 15:46

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Cryptoec 

Normaal zou je een email moeten krijgen met daarin een link om een account aan te maken, anders kan je het via deze link proberen.

https://thuis-sso.t-mobile.nl/Account/RequestPassword

Hallo @Cryptoec 

Normaal zou je een email moeten krijgen met daarin een link om een account aan te maken, anders kan je het via deze link proberen.

https://thuis-sso.t-mobile.nl/Account/RequestPassword


Beste Waqqas, dank voor het snelle antwoord. Bij invullen van het emailadres krijg ik helaas geen e-mail. Wellicht is mijn adres verkeerd ingetypt? Wat is een volgende logische stap? Mvg Michael

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Cryptoec, van harte welkom bij Thuis en op de Community! 😁🌞

Op 17 juli hebben we je een welkomstmail gestuurd met een aantal links om zo de registratie voor My T-Mobile Thuis aan te maken. Heb je deze niet binnengekregen? We hebben een persoonlijk e-mailadres van je en een T-Mobile Thuis e-mailadres welke allebei voor communicatiedoeleinden gebruikt worden. Ik stuur je een privéberichtje om na te gaan of het e-mailadres dan klopt, dat komt helemaal goed!

Ik zie overigens wel dat je al een account hebt aangemaakt, klopt dat? We gaan het voor je oplossen, geen zorgen! 💪😎

Helaas krijg ik ook geen email met inloggegevens. zonet me aangemeld voor dit forum en ontving toen wel mail. Wat gaat er niet goed? we kunnen de installatie voor interactieve tv al sinds vanmorgen niet afronden….

Er wordt wel weergegeven dat er een mail met wachtwoord is verzonden maar we ontvangen niets, ook niet in de spam of na herhaaldelijk opnieuw aanvragen.

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @manten, top dat je mij op de hoogte brengt! Ik zie dat je een kleine 2 uur geleden een nieuwe wachtwoord reset mail hebt aangevraagd, hopelijk is het je nu wel gelukt om een account aan te maken? Anders ga ik dat alsnog voor je fiksen! Zodra je bent ingelogd kan je jouw TV-inloggegevens terugvinden op de volgende pagina in My T-Mobile Thuis: TV-inloggegevens

Reageer