Beantwoord

Geen vaste telefoon lijn / aansluitpunt


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Hallo, ik heb mijn installatie pakket gehad. Hierop staat dat ik alles via een vaste telefoon lijn moet doen. Ik woon op een camping en die heb ik dus niet. Wat kan ik nu doen?
icon

Beste antwoord door tmoesel 30 July 2017, 10:38

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 5
Dat zou het misschien beter voor jou zijn om 4G voor thuis te nemen , dan heb je geen vaste lijn nodig .
maar ik wil ook de interactieve tv erbij.. kan dit dan ook
Reputatie 5
Ben niet zo goed op de hoogte van 4Gthuis maar denk dat dat niet kan .
Reputatie 6
@jang77
"T-Mobile Thuis" zonder vaste telefoon lijn is niet mogelijk en voor interactive TV van T-Mobile heb je een "T-Mobile Thuis" abo nodig.

Je kan op camping in principe wel "4G voor Thuis" abo actief hebben, maar dat is alleen maar internet, dus alleen data en ook niet bellen. Over die internet verbinding kun je wel televisie kijken via b.v. NPO.nl of van andere (commerciele) omroepen. "4G voor Thuis" is niet onbeperkt, je kan b.v. elke avond 3 uur TV kijken, dan ben je door de grootste standaard maandbundel heen.
Reputatie 7
Hoi jang77,

Bedankt voor je aanvraag, maar wat stom dat het nu niet lukt! Als je bij ons een bestelling plaatst, kan dat alleen als het adres dat je invoert te boek staat als een adres met een ISRA punt/aansluitpunt voor DSL. Of heb je het algemene adres van de camping gebruikt? Dan zou ik snel even contact opnemen, voordat we de lijn van de camping zelf overnemen! Dat willen we natuurlijk niet op ons geweten hebben. :S
Reputatie 6
@Sander
Als T-Mobile Thuis niet het mogelijke afschakelen van een KPN lijn van iemand anders op z'n geweten wil hebben is er iets anders nodig dan een suggestie van een forummoderator naar een nieuwe klant om zijn bestelling terug te draaien. Als T-Mobile een bestelling de deur uitgedaan zou hebben voor een persoon met een incorrect bijhorend adres, zit hem dit in de klantendatabase of kwaltiteitsstructuur. Daar de onregelmatigheid herstellen en hopelijk structureel ook voor anderen, lijkt me meer gepast. Nogal scary als iemand anders zijn lijn zo makkelijk afgepakt zou kunnen worden.
Reputatie 7
@tmoesel

Jammer maar lijnkaping wil nog wel eens voorkomen. Dit is niet omdat T-Mobile zijn zaken niet voor elkaar heeft maar door hoe het op dit moment werkt. Je kan gewoon op elk adres een internet verbinding aanvragen. Dit komt al voor sinds het begin van DSL. zie ook http://kpn-klantzm.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/19100/~/hoe-voorkom-ik-lijnkaping-%28overname-internetverbinding-zonder-toestemming%29%3F
In de meeste gevallen komt dit door een foutje van de aanvrager bijvoorbeeld door het vergeten van een toevoeging. In dit geval had de klant redelijkerwijs kunnen weten dat het niet mogelijk was (onderzoeksplicht)
Reputatie 6
@Hidden.nld
Interessant die pagina van KPN; had niet gedacht dat dit ook ergens min of meer formeel beschreven is. Wie in jouw reactie de klant is met de onderzoeksplicht (T-Mobile of jang77) is mij niet geheel duidelijk.

Waar ik eigenlijk op doel is wellicht hetzelfde: N.l. dat T-Mobile een check doet, het beste met een stuk software die een ranking of risico trigger afgeeft op moment dat er ook maar iets (1 karakter) in een adres niet klopt bij de persoon. Dan kan iemand van T-Mobile dat nagaan en gelijk al pro-actief contact op nemen met jang77 (of in eerste instantie in een lange wachtrij plaatsen als er onvoldoende personeel of capaciteit is) zo dat de aanvrager voor de eerste stap van provider zelf er achter kan/moet komen dat er iets niet in de haak is. Voorkomt ook doelbewust misbruikt in.
ik wil iemand van dit ***bedrijf spreken om eennklacht in te dienen. ik ben een kleine ondernemer en heb dus geen tijd wanneer het hun uitkomt. hoe kan ik iemand bereiken???:@
beste mensen sorry misschien voor deze reactie.. Ik ben een kok en snap helemaal niks van al die wooorden waar jullie het over hebben. ik wil gewoon een abonnement afsluiten en gelijk online zijn..
Reputatie 3
Ik denk dat dat een lastige is, probeer het eens op een ander want dit is een net(werk) bedrijf. Maar of je met een dergelijk taalgebruik iets realiseert? Bij mij als collega ondernemer, zou kunnen van niet. :8
Reputatie 7
Hoi jang77,

Ik heb je bericht in dit topic gezet, omdat ik vermoed dat het om ditzelfde punt gaat.

Klantenservice
Je kunt de klantenservice bereiken op 0800-0092. Of via deze website zie je alle mogelijkheden. Maar het forum valt ook onder de klantenservice. Je spreekt dus al met ons! Ik wil je dan ook graag hier verder helpen!

Aansluitpunt
Je kunt bij ons alleen een aanvraag doen op een adres met een aansluitpunt. Als jij van ons een bevestiging hebt, kun je dan controleren op welk adres dit is? Dan zou ik de campingeigenaar even vragen waar het aansluitpunt op dat adres zit. De eigenaar behoort dit te weten. Eventueel kan hij dit nagaan bij mijnaansluiting.nl.

Laat je ons weten of het hiermee lukt? Ik wil namelijk graag helpen en zou niet willen dat er problemen ontstaan door een aanvraag bij ons.

Reageer