Beste,
ik ben al jarenlang tevreden klant.
maar sinds ik verhuisd ben, zou ik op 29/10 aansluiting hebben. Helaas is daar nog niks van terecht gekomen.
Een vervelende situatie waarbij jullie (Guidion) de Vinger wijst naar KPN (die netwerkkabel beheren en verbinding met kopernetwerk hebben gemaakt) en KPN zegt dat het aan Jullie is om op te lossen dat er geen internet doorheen komt.
Na tig telefoontjes heb ik hier geen boodschap meer aan. Ik overweeg dan ook om mijn nieuwe contract te annuleren. Maar dan zien jullie mij ook nooit meer terug. Wie kan mij eindelijk echt helpen en zodoende overtuigen om te blijven?
Beste antwoord door Sander
Hi
Weet dat wij, net als jij, jou het liefste zo snel mogelijk aangesloten zien met werkende diensten! Nadat de monteur heeft geconstateerd dat het niet bij jou thuis of met het modem misgaat, hebben we de netwerkbeheerder aangestuurd. We hebben je deze e-mail gestuurd:
Je vraag/verzoek waarover we contact hebben gehad, is in behandeling bij een externe leverancier. Er wordt spoedig contact met je opgenomen. Houd er rekening mee dat de leverancier je anoniem kan bellen.
Dit is momenteel de laatste update. Het kan zijn dat de netwerkbeheerder contact opneemt, maar het kan ook dat het probleem in de wijkcentrale (of elders) opgelost kan worden. In dat laatste geval houden we je via e-mail op de hoogte. We doen ons best om dit zo snel mogelijk te verhelpen!