Beantwoord

geen verbinding bij oplevering

  • 9 November 2019
  • 3 reacties
  • 347 Bekeken

Beste,

ik ben al jarenlang tevreden klant.

maar sinds ik verhuisd ben, zou ik op 29/10 aansluiting hebben. Helaas is daar nog niks van terecht gekomen. 

Een vervelende situatie waarbij jullie (Guidion) de Vinger wijst naar KPN (die netwerkkabel beheren en verbinding met kopernetwerk hebben gemaakt) en KPN zegt dat het aan Jullie is om op te lossen dat er geen internet doorheen komt.

 

Na tig telefoontjes heb ik hier geen boodschap meer aan. Ik overweeg dan ook om mijn nieuwe contract te annuleren. Maar dan zien jullie mij ook nooit meer terug. Wie kan mij eindelijk echt helpen en zodoende overtuigen om te blijven?

icon

Beste antwoord door Sander 13 November 2019, 16:29

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hallo @Schiebroekselaan 

In de meeste gevallen kan je in een woning op 3 manieren internet afnemen. via coax waar altijd maar 1 provider op zit voornamelijk zingt. en DSL of glasvezel waar alle andere providers gebruik van kunnen maken. echter word DSL en glasvezel beheerd door een netbeheerder dit is KPN, deze moet je niet verwarren met de provider KPN dat is namelijk niet het zelfde. Mocht het zo zijn dat de verbinding niet werkt dan maakt de monteur direct een ticket aan voor herstel bij T-Mobile backoffice welke dit door zet naar de netbeheerder. jij kan dit dus niet zelf met KPN regelen maar moet dit via T-Mobile doen.

 

Bedankt. Dat had ik allemaal al begrepen. Maar ik krijg GEEN ENKEL bericht dat T-mobile dit aan het regelen is. 

Ondertussen wordt dus helemaal niks van de beloofde dienst geleverd in mijn nieuwe woning.

Voor mij voldoende reden om op te stappen! Ik verwacht Uiterlijk  maandagochtend telefoon van T-mobile voor excuses en support

 

Reputatie 7

Hi @Schiebroekselaan

 

Weet dat wij, net als jij, jou het liefste zo snel mogelijk aangesloten zien met werkende diensten! Nadat de monteur heeft geconstateerd dat het niet bij jou thuis of met het modem misgaat, hebben we de netwerkbeheerder aangestuurd. We hebben je deze e-mail gestuurd:

 

Je vraag/verzoek waarover we contact hebben gehad, is in behandeling bij een externe leverancier. Er wordt spoedig contact met je opgenomen. Houd er rekening mee dat de leverancier je anoniem kan bellen.

 

Dit is momenteel de laatste update. Het kan zijn dat de netwerkbeheerder contact opneemt, maar het kan ook dat het probleem in de wijkcentrale (of elders) opgelost kan worden. In dat laatste geval houden we je via e-mail op de hoogte. We doen ons best om dit zo snel mogelijk te verhelpen! 

Reageer