Beantwoord

Geen verbinding glasvezel

  • 10 August 2020
  • 3 reacties
  • 247 Bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag,

Situatie

Afgelopen vrijdag 7 augustus is de monteur langs geweest voor de laatste stap in het aansluiten van de glasvezel aansluiting.

Samen met de monteur gekeken of alles werkte. Dit was dus ook het geval. Ik heb in de avond gewoon TV gekeken en het internet gebruikt.

Volgende dag was de verbinding weg. Zowel TV als Internet.

Na contact te hebben gehad met de klantenservice, zag men het probleem en daar hadden ze een derde partij voor nodig die niet in het weekend bereikbaar was.

Teleurstellende uitkomst van het gesprek dus. De medewerker heeft in mijn beleving wel alles geprobeerd om een oplossing te zoeken. Op zijn verzoek heb ik in het begin van de avond nogmaals gebeld en gemeld dat de status onveranderd was. Klantenservicemedewerker kon mij niet verder helpen. Het was een technisch situatie, ik moest maar afwachten...

Maandagochtend 10 augustus, vandaag dus. Wederom contact gehad met de klantenservice. Kon niets doen, moest maar afwachten….

Van @tmobilewebcare heb ik ook nog geen reactie mogen vernemen.

 

3 vragen

Ik wil graag weten wanneer mijn situatie is opgelost en hoe ze situatie nu is ontstaan en of dit vaker gaat gebeuren?

 

icon

Beste antwoord door Piotr 11 August 2020, 12:53

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hey @RobertFink,

 

Ik baal dat het nu net bij de laatste stap spaak loopt! Als ik je verhaal zo lees dan haal ik uit dat de netwerkbeheerder er aan te pas moet komen en dat mijn collega's alles in gang hebben gezet om dit voor je in orde te maken. Zodra we een update ontvangen van onze techneuten dan ben jij de eerste die het hoort. Tot die tijd wil ik je enkel vragen om geduld en je bedanken voor je begrip. Hulp is aanstaande!

Reputatie 1

Hoi Piotr,

Ik heb vandaag wederom contact gehad met je collega’s en dit is nu opgelost. Alles werkt. Dank voor je reactie!

mvg Robert

Reputatie 7

Hi @RobertFink, goed om te horen dat het is gelukt. Als ik nog iets voor je kan betekenen laat het dan zeker weten! 

Reageer