Beantwoord

geen verbinding kpn

  • 14 October 2020
  • 5 reacties
  • 133 Bekeken

Ik heb alleen maar problemen met tmobile. Mijn contract zou 02-10 ingaan. Ik kwam er toen achter dat mij aansluiting niet werkte. De monteur kon pas vandaag komen 13-10. Die gaf aan dat er geen verbinding was en dat de KPN monteur dit in de wijk moet oplossen. Mijn abbonement zou nog niet ingaan zodat ik nog Ziggo had.

 

Echter kreeg ik vanmiddag nadat de monteur weg was een email dat mijn abbonement geactiveerd is. Ik heb toen gebeld en toen zei die vrouw dat het niet was doorgezet naar Ziggo. Nu is vanmiddag dus wel Ziggo afgesloten en heb ik nu niks. Ik zit nu al weer in een anderhalf durende wachtrij voor de klantenservice. 

 

Ik zie graag dat dit opgelost wordt!

icon

Beste antwoord door Waqqas 14 October 2020, 19:14

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ashley van Soeren 

Normaal neemt KPN al na ongeveer 1 of 2 dagen contact met je op na het doorgeven aan KPN, ik hoop voor je dat dit allemaal goed is geregeld en je snel bericht van KPN krijgt 👍

@Waqqas na bijna 2 uur in de wachtrij van de klanten service heb ik het maar opgegeven. Is toch absurd dit. Ik moet gewoon thuis werken dus dit moet zo spoedig mogelijk opgelost worden. Ik wordt gek van alle medewerkers van T-Mobile en Ziggo die elkaar tegen spreken. Is niet te doen dit.

Reputatie 7
Badge +15

@Ashley van Soeren 

Het is ook ontzettend druk de laatste tijden hoor ik maar de monteur die is langsgeweest zou dan na afloop hebben doorgegeven dat de lijn niet actief is aan de technische dienst die dan een ticket aanmaakt voor KPN die je zullen contacteren.

@Waqqas ja maar dit is uiteraard verkeerd gegaan want T-Mobile heeft mijn abbonement geactiveerd. Waardoor ik nu dus in deze zooi zit. Echt geen klant vriendelijk bedrijf tmobile

In deze is T-Mobile je aanspreek punt, en idd, ze zijn slecht tot dramatisch slecht bereikbaar, het is druk, ja omdat ze veel steken laten vallen en het corona verhaal doet ook geen goed nu die klantenservice studenten allemaal ook niet meer via kantoor mogen werken maar dit vanaf thuis moeten doen.

Dat Ziggo afsluit is doordat TM dit heeft aangegeven bij ze, zij moeten daar aan voldoen en hebben hun werk dus netjes gedaan.

Alleen 1 ding begrijp ik nog steeds niet, veel hebben een goed werkende verbinding, moeten thuis werken en gaan dan een overstap inplannen, terwijl het WWW rood gloeiend staat van de ellende die het kan opleveren, ik stap ook over, maar een weekje/maandje zonder doet mij geen pijn.

Reageer