Beantwoord

Geen verbinding na bezoek monteur

  • 12 September 2019
  • 4 reacties
  • 412 Bekeken

Goedenavond.

Zo’n 1,5 maand geleden heb ik een tmobile thuis abonnement afgesloten.

Toen bleek dat ik geen werkend ISRA punt had in mijn huis.

Toen is er een KPN monteur langs geweest om deze aan te leggen.

Nadien bleek ik nog geen signaal te hebben. Toen is er een monteur van tmobile partner bedrijf Guidion langs geweest op 28 augustus die constateerde dat het ISRA punt verkeerd was aangesloten.

Sindsdien is er helemaal geen communicatie meer geweest.

Is het mogelijk om zelf een afspraak te maken met KPN zodat het eindelijk een beetje opschiet ? En dat ik dan de kosten kan declareren bij t mobile ?

En als dat niet mogelijk is.

Is het mogelijk om het abonnement dan kosteloos op te zeggen i.v.m het niet leveren van diensten ? Aangezien dit allemaal veel te lang duurt.



Willem v Helmont
icon

Beste antwoord door Brian 13 September 2019, 10:42

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Als ik me niet vergis kun je na 30 dagen je abonnement opzeggen wegens wanprestatie. Ze kunnen je niet eeuwig laten wachten.

Als dat niet werkt, kan je ze in gebreke stellen. Dit moetet een aangetekende brief. Meer info kun je vinden op de site van consuwijzer, zo ook een voorbeeldbrief.

Als je nog vragen hebt, dan lees ik ze wel.
Reputatie 7
Hi @WillemvHelmont, ik geef je graag een update! Na het bezoek van onze monteur hebben we contact opgenomen met KPN. We hebben je op 29-08 hier een e-mail over gestuurd, heb je die ontvangen? Er bleek maar 1 aderpaar aanwezig waar geen signala op zat dus we hebben KPN verzocht om of dat aderpaar actief te maken of een 2de aderpaar aan te sluiten. In dit geval duurt het echter wel erg lang en ik heb er zojuist extra spoed achter gezet. Ik verwacht dat je binnen enkele werkdagen online bent!
Bedankt voor het antwoord en de moeite. Afspraak met KPN staat voor maandag ochtend.

Nu maar hopen dat ze het deze keer wel juist gaan aansluiten.

Groetjes

Willem
klinkt net als bij mij , nog steeds geen internet en T-Mobile doet weer niets , wat een boeven bende

Reageer