Beste antwoord door Brian
Hi @Genuine , ik baal er ontzettend van dat je zo'n valse start hebt. Ik kan je verzekeren dat we er alles aan doen om je zo snel mogelijk online te krijgen. Ik zie dat je gisteren weer telefonisch contact hebt gehad met mijn collega's en we gaan weer contact opnemen met de netbeheerder (KPN) om dit zo snel mogelijk op te lossen!
Wat de drie partijen betretf, dit klopt, Guidion is onze eigen monteursdienst en KPN beheert het DSL netwerk in Nederland. Een storing op jouw adres zelf, bijvoorbeeld met een defecte modem lossen wij zelf direct voor je op. Op het moment dat er iets mis is met de binnenkomende verbinding zoals bij jou het geval dan schakelen wij hiervoor direct de netbeheerder in. Als jouw provider zorgen wij er natuurlijk voor dat je hier geen omkijken naar hebt. We doen ons uiterste best voor je en hebben je zo snel mogelijk online!
Bekijk origineel
Wat de drie partijen betretf, dit klopt, Guidion is onze eigen monteursdienst en KPN beheert het DSL netwerk in Nederland. Een storing op jouw adres zelf, bijvoorbeeld met een defecte modem lossen wij zelf direct voor je op. Op het moment dat er iets mis is met de binnenkomende verbinding zoals bij jou het geval dan schakelen wij hiervoor direct de netbeheerder in. Als jouw provider zorgen wij er natuurlijk voor dat je hier geen omkijken naar hebt. We doen ons uiterste best voor je en hebben je zo snel mogelijk online!