Beantwoord

geen verbinding na start abonnement

  • 30 March 2019
  • 5 reacties
  • 924 Bekeken

Beste, ik had een abonnement van tmobile thuis, ik zou kunnen gebruiken vanaf 8-3-2019 en vanaf belde ik bijna iedere dag met de klantenservice ik kreeg van alles te horen behalve een duidelijk oplossing van het probleem tot 29-03-2019. In die tussen tijd krijg ik verschillende mensen van de klantenservice aan de lijn. Sommige weten helemaal niet waar het overgaat sommige blijft het zelfde herhalen. Het is nu drie weken gaande geen tv geen internet thuis. In de tweede week gaf aan een medewerker dat als het zo door gaan dan ben ik genoodzaakt de abonnement te ontbinden het kost me teveel stress. Hij zegt dat kan hij ook begrijpen. Hij gaat voor me regel dat ik die afgelopen tijd geen abonnement kosten hoeft te betalen, pas wanneer het service daadwerkelijk op mijn adres gaan werken. En als het de komende week niet in orde komt. Dan zullen het voor me regel dat ik zonder afkoopsom het abonnement kan ontbinden. Het was gisteren precies drie weken en niemand kan me zeggen van wanneer wordt het precies opgelost. Ik heb hier met drie groepen temaken tmobile gedeon en KPN. Het gekste is ik heb geen zaak met kpn gedaan. Gisteren belde ik met de mededeling dat er klaar mee ben. Ik wil het abonnement ontbinden daar ging een hevige discussie over met het antwoord dat het niet kan ik moet afkoopsom betalen en ook nog abonnement kosten. Terwijl het probleem zit niet bij mij het tmobile die de service niet kan lever wat zij beloofd. Maar ik geef aan dat ik geen cent aan tmobile gaan betalen. Het is niet dat de service is goed geleverd en ineens wil het niet meet hebben. Nee het is nooit gewerkt. Drie weken al . Ik heb geen abonnement aan gegaan dat al krijg ik geen service van tmobile dan toch moet ik bij ze blijven. Ik ben al 15 jaar klant bij tmobile voor mobile telefoon abonnement ik betaal iedere maand keurig mij rekening. Maar voor deze ellende heb ik geen cent voor
icon

Beste antwoord door Brian 3 April 2019, 14:11

Bekijk origineel

5 reacties

En ik weet dat ik niet de eerste ben met dit ervaring
Reputatie 3
je bent wel degelijk klant van t-mobile en zij moeten leveren wat in contract staat. T-mobile huurt de lijk bij KPN om bij jou internet en tv te leveren. Gideon is een partij die reparaties en aansluitingen verzorgt.

Er is mogelijkheden aansluiting niet goed gegaan als ik je verhaal zo lees waardoor t-mobile gideon en kpn aanstuurt om dot te regelen.

Zolang je geen levering hebt zal t-mobile ook geen rekening sturen of hoef je niet te betalen is mijn verwachting. Ze zijn altijd heel correct.

hoewel het even kan duren voor een moderator reageert is het goed dat je hier bent gekomen. Mijn ervaringen zijn hier altijd beter dan via klantenservice.

Even geduld. Als het goed is kun je wel tv kijken via de rv anywhere app van t-mobile. Al is dat maar een schamele troost. Sterkte
Bedankt voor je reactie en steun, de app is voor bepaalde gelegenheid maar als je dat ruim drie weken gebruik van moet maken om thuis tv te kijken wordt je moe van. Dan moet ik hotspot gaan gebruiken voor stream, daar wordt mijn telefoon zo heet van en batterij die wordt ook snel leeg. Dan vraag ik me af of dit me toestel niet gaat beschadigd. Voor ruim drie weken heb ik geen geduld meer, ik wil gewoon stoppen met tmobile thuis. Men zegt de klant is koning maar bij tmobile thuis heb ik een andere ervaring je wordt gewoon voor de gek gehouden. Mijn abonnement was geregeld in een tmobile shop vandaag ga ik daar langs om die medewerker te vragen voor het ontbinden de abonnement en verlos mij van deze ellende
Reputatie 7
Hi @Genuine, ik baal er ontzettend van dat je zo'n valse start hebt. Ik kan je verzekeren dat we er alles aan doen om je zo snel mogelijk online te krijgen. Ik zie dat je gisteren weer telefonisch contact hebt gehad met mijn collega's en we gaan weer contact opnemen met de netbeheerder (KPN) om dit zo snel mogelijk op te lossen!

Wat de drie partijen betretf, dit klopt, Guidion is onze eigen monteursdienst en KPN beheert het DSL netwerk in Nederland. Een storing op jouw adres zelf, bijvoorbeeld met een defecte modem lossen wij zelf direct voor je op. Op het moment dat er iets mis is met de binnenkomende verbinding zoals bij jou het geval dan schakelen wij hiervoor direct de netbeheerder in. Als jouw provider zorgen wij er natuurlijk voor dat je hier geen omkijken naar hebt. We doen ons uiterste best voor je en hebben je zo snel mogelijk online!
Bedankt voor de moeite. Meer wil ik niet over zeggen

Reageer