Beantwoord

geen verbinding thuis nieuw

  • 2 October 2019
  • 6 reacties
  • 469 Bekeken

Reputatie 2
Help.. vandaag door een fout een week te vroeg overgegaan naar T mobile thuis. Alleen de monteur komt dinsdag pas.. wie kan me helpen internet en tv even provisorisch te regelen.. modem is al aangesloten maar heeft geen verbinding met internet... Heb de media converter er nog naast liggen.. niet wetende wat hier mee te doen.. alle hulp is welkom!

icon

Beste antwoord door Hidden.nld 2 October 2019, 19:16

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hallo @cuccaracha ,

Oei vervelend om te horen. Je kunt eventueel samen met een technisch iemand die je kent kijken wat er mis is?

De momteur kan denk ik niet eerder komen maar vraag ook eens om raad bij de klantenservice.
Reputatie 2
Ik ben zelf de.meest technische persoon hahah.. ik hoopte dat iemand anders hier misschien tips heeft dit iig draaiende te krijgen..
Reputatie 7
@cuccaracha

Bel met Guidion:
088-2000151
(lokaal tarief)

geef aan dat je te vroeg bent opgeleverd en of ze de afspraak kunnen verzetten naar morgen. vaak lukt dat wel.

Glasvezel gaat snel kapot en zelf slopen is zelf betalen. de kosten zijn minimaal 700 euro maar een veelvoud hiervan heb ik ook al langs zien komen. mijn advies begin er niet zelf aan.
Reputatie 2
De klantenservice heeft al contact gezocht met guidion... Die zijn helaas te druk. . Maar ik kan niets hier kan de lampen niet eens aan die hahaha alles werkt via internet whahha
Reputatie 7
wat voor glasvezel aansluiting heb je ?
Reputatie 7
Hi @cuccaracha,

Ik ben blij om te zien dat Guidion toch iets eerder langs kon komen en jou afgelopen vrijdag kon bezoeken. Zo ben je toch snel online gekomen!

Reageer