Beantwoord

Geen wachtwoord voor T-Mobiel Thuis

  • 15 May 2019
  • 1 reactie
  • 331 Bekeken

Hi,

Ik zojuist een overeenkomst afgesloten om over te stappen van Ziggo naar T-mobile. Om de gebruik te kunnen maken van de overstap service moet ik inloggen bij T-Mobile Thuis. Als ik daar echter een wachtwoord probeer aan te vragen krijg ik een bericht dat er al een link naar het bij jullie bekende email adres is gestuurd om een ww aan te maken. Echter die mail kan ik nergens vinden niet in mijn inbox en niet in mijn spam folder. Zo lang ik niet kan inloggen kan ik echter ook niet de gegevens van mijn oude provider doorgeven, waar ik klaarblijkelijk maar drie dagen de tijd voor heb.

Kan iemand mij aub alsnog een lin sturen voor het aanmaken van een ww voor t-Mobile thuis? Bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Piotr 17 May 2019, 16:10

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hey @J. van Praag,

Hier wil ik je graag bij helpen! Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan ga ik zo snel mogelijk een tijdelijk wachtwoord voor je aanmaken waarmee je kunt inloggen binnen je My T-Mobile Thuis.

Reageer