Beantwoord

Geen WAN-lampje bij installatie

  • 27 July 2018
  • 2 reacties
  • 1023 Bekeken

Reputatie 2
Ik zie dat meerdere klanten dit zelfde probleem tegenkomen. Modem installatie en je loopt meteen al vast omdat het WAN-lampje niet gaat knipperen.

Ben benieuwd of hier (geholpen) gebruikers zijn die weten waar dit aan ligt of heeft elegen? In mijn account gegevens staat 'internet in behandeling'. Maar volgens medewerker 'doet de lijn het gewoon'.

En, ja: ik heb instructie video bekeken en handleiding gelezen. Alles gedaan en nagelopen volgens instructies. Dus het standaard antwoord om mij daar naar te verwijzen is niet nodig. Al gebeurd.

Monteur kan pas nà weekend langskomen. Zit je dan....als nieuwe gebruiker van Internet/ Interactieve tv van T-mobile met een deadline zònder internet. Had ik geweten dat het meteen al met zulke issues zou komen, was ik gewoon bij mijn oude provider gebleven.

Lekker begin.
icon

Beste antwoord door Sander 31 July 2018, 14:57

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo @binoche ,

Als je, zoals je zelf al aangeeft, alles hebt gedaan stap voor stap, dan zit er denk ik niets anders op dan wachten op die monteur.
Het lijkt op een extern probleem als je het zo beschrijft, dus kan een monteur dit alleen maar bevestigen.

Hou er rekening mee dat het een stukje techniek is en zeker als je overstap van 1 provider naar een ander ... dan is een kink in de kabel snel gelegd.

Wachten en niet ongerust worden, hoe vervelend het ook is.
Wel even goed de vinger aan de pols houden bij de helpdesk als er geen schot in komt.
Reputatie 7
Hoi @binoche

Ook ik en T-Mobile zien jou natuurlijk het liefst direct en probleemloos aangesloten. Er zijn enkele mogelijkheden die roet in het eten gooien Die willen we dan ook zo snel mogelijk verhelpen. Ik wil je graag een update geven: stuur hiervoor je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht. Tenzij de monteur al is geweest en het probleem is opgelost. In dat geval hoor ík graag een update! 🙂

Reageer