Beantwoord

geen wereldbolletje bij installatie

  • 31 mei 2020
  • 2 reacties
  • 130 Bekeken

na installeren van het Zylex modem en aansluiten van de DSL kabel, branden er 3 lampjes, power, 2.4G en 5G. het WERELDBOLLETJE brand echter niet, ik heb dus geen internet. Hoe verder? Bellen naar de helpdesk is geen optie, daar is een te lange wachtrij.

icon

Beste antwoord door Sander 1 juni 2020, 21:21

Hi @Hugo Pieters,

 

Ik zie dat je hebt toch direct na dit topic hebt gebeld met onze klantenservice. Mijn collega heeft hiervoor een monteur voor je aangevraagd. Je kunt via telefoonnummer 088-2000151 een afspraak inplannen om de installatie na te laten lopen. Ik hoop dat de monteur het snel kan oplossen! Houd je ons op de hoogte?

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Hugo Pieters 

Is de installatiedatum al voorbij? Kan je nakijken in je T-Mobile thuis account.

Is je modem direct aangesloten op de vaste ISRA in de meterkast of een aansluirpunt in de woonkamer?

Mocht je een wandcontactdoos hebben of gebruik maken van het meegeleverde aansluitdoosje dan kan je eens kijken of enkel rood en blauw zijn aangesloten, een alternatief is om oranje en wit te gebruiken ipv rood en blauw.

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Hugo Pieters,

 

Ik zie dat je hebt toch direct na dit topic hebt gebeld met onze klantenservice. Mijn collega heeft hiervoor een monteur voor je aangevraagd. Je kunt via telefoonnummer 088-2000151 een afspraak inplannen om de installatie na te laten lopen. Ik hoop dat de monteur het snel kan oplossen! Houd je ons op de hoogte?

Reageer