Geen werkend ISRA aansluitpunt

  • 13 August 2019
  • 4 reacties
  • 424 Bekeken

Goedendag,

Sinds kort heb ik het TMobile thuis abonnement afgesloten voor in mijn nieuwe (eerste) huis.

Nu blijkt dat ik geen ISRA aansluiting heb in mijn huis. Wel zit hier nog wat resten van het omhulsel aan de muur en ik zie ook de dikke blauwe kabel die hier op aangesloten zou moeten zitten.

Na wat onderzoek blijkt dat ik zelf niet aan deze kabel mag komen.

Dus bij deze de vraag of jullie een monteur (intern of KPN) kunnen laten komen?


Groetje,

Wilem v H

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hoi @WillemvHelmont,

Super zeg. Van harte met jouw nieuwe woning. Je mag inderdaad niet zelf aan het ISRA punt komen. Dit moet een monteur in orde maken. Dit kan webcare voor je regelen. Zij lezen mee en reageren doorgaans binnen 24 tot 48 uur.

Hierbij een foto van de huidige situatie
Reputatie 7
Badge +4
Oei, dat is niet echt netjes opgeleverd door de vorige bewoners. Helaas ziet niet iedereen dat dit een overnamepunt is en niet eigendom van de woningeigenaar.

Goed dat je de foto plaatst trouwens. Dat geeft gelijk een goed beeld. Wordt vervolgd. 🙂
Reputatie 7
Hey @WillemvHelmont,

Ik zie dat je zojuist contact hebt gehad met mijn collega. We gaan de netwerkbeheerder (KPN) aansturen om het aansluitpunt voor je te herstellen. ☺️ Laat je ons weten hoe het bezoek is verlopen?