gestolen tv receiver

  • 27 March 2020
  • 1 reactie
  • 118 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Op 20 maart zou ik overstappen op t-mobile. Al 4 dagen stond de melding uw pakket is aangemeld maar nog niet ontvangen door post.nl. Op 18 maart ben ik gaan bellen, waar mijn pakket bleef. Op 19 maart kreeg ik een doos toe geworpen door de bezorger van post.nl. Er zat een gat in de deksel en wat bleek, de tv receiver er uit gehaald. Dan begint de ellende. Eerst gaat de back Office uitzoeken hoe het zit. Heel goed maar tot op de dag van vandaag, 27 maart, geen tv!!! Het zou tussen de 3 en 5 werkdagen duren. Helaas…..Ik heb er spijt van dat ik T mobile gekozen heb voor een overstap. Klantenservice doen hun best maar de back Office hebben geen haast om een klant snel te willen helpen. Waardeloos, zo ga je niet met (nieuwe) klanten om….U kunt gebruik maken van TV Anywhere. Leuk als er geen Corona virus is, want alles is overbelast, dus geen tv.

Zelf een klacht moeten indienen bij Post.nl, waar je dus ook geen reactie van krijg. Totaal overgeleverd aan de grillen van bedrijven. Geen goede reclame.


1 reactie

Reputatie 7

Hi @Ellenf, er is vertraging opgetreden in de verzendingen, excuses hiervoor. De nieuwe TV Box komt zo snel mogelijk jouw kant op! 

Reageer