Beantwoord

Gisteren aangesloten op glas T-mobile Thuis, nu storing en geen internet + 3 werkdagen wachten


Ik ben gisteren 5-5-2021 aangesloten op het t-mobile thuis, de monteur heeft alles geïnstalleerd en ik had een werkende internet verbinding. Helaas voor nog geen 24 uur is de internet verbinding ermee opgehouden. Ik bel netjes naar de klantenservice, antwoord was“ja het wordt meteen opgepakt en binnen aantal uren wordt het opgelost. “

Ik vertrouwde het al niet en bel nog een keer, ja het wordt binnen 3 werkdagen opgepakt. 3 werkdagen!? 

Is dit de standaard hoe jullie klanten zonder internet laten zitten? Ik had ook de garantie gekregen dat ik altijd internet had met het overstappen. Tijdens de overstap datum op 5-5 had ik dus ook al helemaal niks. Dit beloofd dus een hoop ellende voor mij.

Ik kan niks anders zeggen dat ik hier van walg, en hoop dat hier een verdomd goede verklaring voor is of dat er een fout in de administratie is gekomen en het alsnog nu wordt opgepakt. 

Ik zit er echt over na te denken en het hele boeltje te annuleren want dit slaat echt nergens op, en al helemaal hoe je wordt behandeld aan de telefoon. 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 7 May 2021, 11:08

Bekijk origineel

4 reacties

Ik ben gisteren 5-5-2021 aangesloten op het t-mobile thuis, de monteur heeft alles geïnstalleerd en ik had een werkende internet verbinding. Helaas voor nog geen 24 uur is de internet verbinding ermee opgehouden. Ik bel netjes naar de klantenservice, antwoord was“ja het wordt meteen opgepakt en binnen aantal uren wordt het opgelost. “

Ik vertrouwde het al niet en bel nog een keer, ja het wordt binnen 3 werkdagen opgepakt. 3 werkdagen!? 

Is dit de standaard hoe jullie klanten zonder internet laten zitten? Ik had ook de garantie gekregen dat ik altijd internet had met het overstappen. Tijdens de overstap datum op 5-5 had ik dus ook al helemaal niks. Dit beloofd dus een hoop ellende voor mij.

Ik kan niks anders zeggen dat ik hier van walg, en hoop dat hier een verdomd goede verklaring voor is of dat er een fout in de administratie is gekomen en het alsnog nu wordt opgepakt. 

Ik zit er echt over na te denken en het hele boeltje te annuleren want dit slaat echt nergens op, en al helemaal hoe je wordt behandeld aan de telefoon. 

Inmiddels out of the blue doet het internet het weer, heb een speedtest gedraaid en zie dat de upload wat 750 was max gisteren, nu max 100 ongeveer. Zee screenshot. Daardoor laat ik de ticket wel openstaan, het is echt nog niet goed volgens mij.

 

 

Nou internet lag er weer af, heeft paar uur up gedraaid. De PON van Huawai is een DOA zover ik zelf kan constateren. hopende dat t-mobile dit direct kan vervangen. Ben net over als klant.. …. .

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @GerardDB, welkom op de Community!

Het lijkt inderdaad aan de Huawei Optical Network Terminal (witte Media Converter) te liggen want die is offline. Uit het ticket van mijn collega's begrijp ik dat er ook geen lampjes branden op die terminal, klopt dat? 

Omdat de verwerkingstijd bij onze technische dienst tussen de drie en vijf dagen ligt, is het lastig een exacte indicatie te geven op wanneer het opgelost wordt. Dit betekent niet dat we er niet alles aan doen om dit zo snel mogelijk te herstellen, maar het is doorgaans niet mogelijk om het binnen 24 uur opgelost te krijgen, sorry voor het ongemak!

Gelukkig zie ik dat je een Unlimited Internet voucher toegestuurd gekregen hebt, zo kun je in ieder geval met de mobiele hotspot op laptop en PC online blijven - is het gelukt om de voucher te activeren?

Ik ga mijn uiterste best doen om hier zoveel mogelijk vaart achter te zetten, maar kan daar geen garanties op bieden.

Ondanks deze tegenvaller, hoop ik dat je een geweldig weekend tegemoet gaat! Mochten er updates zijn, of de verbinding ineens weer hersteld zijn, laat het me alsjeblieft weten, dan voeg ik dat als notitie toe zodat helemaal in kaart gebracht kan worden hoe de converter reageert.

Hi @Jason ,

Eerst branden er geen lampjes op de media converter, nu weer wel maar het PON lampje blijft blanco. Zodra de plastic kap iets omhoog doet wordt het wel rood. Alleen groen wordt het nooit, ik vermoed ook dat het in de media converter zit.

Ik hoop dat het gewoon snel wordt verholpen want het heeft alles behalve een schone start tot zover :)

Ik heb de SIM voucher wel geactiveerd, dus mijn telefoon functioneert als hotspot. Vervolgens de laptop  de wifi adapter en LAN adapter gekoppeld als gebrugde verbinding en daar mijn desktop pc weer mee verbonden. Zo kan ik in ieder geval nog wel iets zoals gamen of op een groter scherm tv kijken.

Mocht die het ineens gaan doen zal ik dat zeker gaan melden maar ik betwijfel het. Bedankt voor je reactie in ieder geval.

Reageer