Beantwoord

glasvezel

  • 29 December 2020
  • 4 reacties
  • 233 Bekeken

Ik woon in het centrum van Eindhoven, wordt al maanden bestookt met tmobile reclame mbt glasvezel die binnenkort gelegd gaat worden. De laatste folder komt met een aanbieding waar ik voor 3 jan 2021 op moet reageren, maar omdat de glasvezel er nog niet ligt kan ik er geen gebruik van maken. (!)Waarom krijg ik reclame met aanbiedingen waar ik geen gebruik van kan maken?  Klantenservice kan me niet verder helpen. Gaan jullie voor 3 jan nog iets regelen in mijn straat (5611 HP) ?

icon

Beste antwoord door Waqqas 29 December 2020, 12:25

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @petervanderhagen 

Het gaat volgens mij om een pre-order actie en dan is je abonnement actief zodra glasvezel er ligt en internet werkt.

Glasvezel Eindhoven

Onzin. Ik kan die pre-order niet inleggen, dat was nu juist het probleem. Ik krijg vandaag zelfs een e-mail van tmob met dezelfde aanvieding waar ik geen gebruik van kan maken omdat … er nog geen glasvezel ligt. 

aanbieding

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @petervanderhagen, van harte welkom op de Community!

Goed dat je ernaar vraagt, het is soms onduidelijk. Onze reclame en aanbiedingen worden per regio/postcode aangeboden en de reden dat we met die aanbieding komen is omdat je je kon aanmelden voor die pre-order. Wat stond er toen jij probeerde een aanvraag in te leggen? Kreeg je een foutmelding of laadde de pagina überhaupt niet?

Zou je me jouw postcode en huisnummer willen toesturen in een privébericht, alsjeblieft? Dan check ik de huidige status van de planning van Glasvezelaanleg.

Reageer