Beantwoord

Glasvezel aangelegd maar na een week nog geen 'afronding'

  • 16 December 2020
  • 1 reactie
  • 238 Bekeken

Hoi,

 

- Op 9 December j.l. is de glasvezel verbinding aangelegd in de meterkast van mijn appartement. Ik moest volgens de installateurs contact opnemen met T-Mobile om dit door te geven.

-Op 10 December heb ik vervolgens het installatiepakket ontvangen en de klantenservice gebeld.

 Er werd mij verteld dat ik uiterlijk maandag 14 December een link zou krijgen om een afspraak met de modem installateur te maken.

-Vandaag is het 16 December en staat in de status van mijn bestelling nog steeds ‘Glasvezel is binnenkort beschikbaar’. 

Weten jullie wanneer ik de modem installatie kan gaan plannen met de monteur?

Ik ben nu al sinds Oktober bezig om Internet te krijgen via T-Mobile. Eerst heb ik DSL aangevraagd, een bevestiging hiervan ontvangen om vervolgens 3 weken niets te horen. Nadat ik zelf contact had opgenomen kreeg ik te horen dat DSL toch niet beschikbaar was op mijn adres i.v.m. aanwezigheid van glasvezel op mijn adres, maar dat dit niet is gecommuniceerd.

 

Ik heb begrip als er wat vertraging is, maar het wordt nu wel erg irritant dat het proces zo stroef verloopt.

Dank!

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Boris 17 December 2020, 10:45

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @pietheijnpietheijn ,

Excuses voor het ongemak! Ik ben vanzelfsprekend direct met de situatie mee gaan kijken en zie dat de oplevering inderdaad wat oponthoud heeft gehad. Dit is niet de ervaring die wij voor ogen hebben, dat mag je gerust weten.

Er is gelukkig goed nieuws! Ik zie dat je vandaag de e-mail en SMS ontvangt om met Guidion een afspraak te maken om de laatste hand te leggen aan de installatie. Je zal via die e-mail en SMS digitaal een afspraak kunnen maken met de monteur van Guidion. 

Nogmaals excuses voor ongemak, maar weet dat er nu echt schot in de zaak zit! Ook wij zien jou het liefst gebruik maken van de Glasvezelverbinding. Heb je vragen, weet dat de Community voor je klaar zit! 

 

Reageer