Beantwoord

Glasvezel aannemer

  • 30 August 2019
  • 2 reacties
  • 423 Bekeken

Hallo, inmiddels heb ik al meer dan een maand geleden t-mobile thuis internet en tv aangevraagd. Eerst moest ik al 2 weken wachten door de bedenktijd wat erg slecht staat aangegeven en daarna zou de monteur bellen. Ik heb 3 weken later nog niets gehoord en alleen een tv pincode ontvangen via de post waar ik niets mee kan. Wanneer hoor ik een keer wat van jullie?
icon

Beste antwoord door Piotr 4 September 2019, 09:47

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
@Caiitt Welkom op het forum.

Je had in je Mijn T-Mobile Thuis omgeving af kunnen zien van de bedenktijd. In de welkomstmail staat dat er 14 dagen bedenktijd is.

Je zou Guidion zelf kunnen belle voor een afspraak op 088-2000151. Misschien lukt dit wel.

Je kunt Guidion bereiken op:
Maandag t/m donderdag: 09:00 t/m 21:00
Vrijdag: 09:00 t/m 17:30
Zaterdag: 09:00 t/m 17:00
Zondag: Gesloten
Reputatie 7
Hey @Caiitt,

Ik heb zojuist met onze techneuten gesproken. Nu heb ik te horen gekregen dat jouw aanvraag een nieuwbouw wijk betreft. Vandaar dat de oplevering iets langer op zich laat wachten. Zodra de glasvezel gereed is gemaakt, ontvang je van ons automatisch een bericht voor het maken van een afspraak met één van onze monteurs. Een week voor de afspraak ontvang je ook het installatiepakket. Je hoeft je gelukkig geen zorgen te maken, achter de schermen wordt alles in gang gezet! 😉

Reageer