Beantwoord

glasvezel aansluiting

  • 3 June 2020
  • 9 reacties
  • 321 Bekeken

Ik ben in afwachting van mijn aansluiting van tmobile thuis glasvezel en tv.

helaas kon ik via mijn oude glasvezel provider geen gebruik maken van de overstap service.

mijn oude glasvezel provider is per 1 juni afgesloten. Het is nu aan tmobile om zsm de lijn en installatie op te leveren. Tot die tijd zit ik zonder internet en tv.

tmobile, wanneer kan ik mijn verbinding verwachten?

icon

Beste antwoord door Piotr 4 June 2020, 09:57

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Peter Cox 

Heb je een 100 Mbit aansluiting via het KPN netwerk of een 1000 Mbit aansluiting via het T-mobile netwerk?

Wat staat er nu precies in je T-Mobile account? Is er wel al een installatiedatum of word je lijn nog aangevraagd/is in behandeling?

Op het KPN netwerk is T-mobile afhankelijk van KPN om de verbinding naar jouw huis gereed te maken dus moeten ze een ticket aanmaken voor KPN om hiernaar te kijken.

Bij een 1000 Mbit aansluiting kan T-mobile dit zelf controleren maar af en toe is het dan nog even wachten bijvoorbeeld omdat je bijvoorbeeld nog niet kan worden aangesloten.

Ik had 1gb glasvezel via tweak. Deze is nu afgesloten per 1 juni, en nu wacht ik tot tmobile 1gb glasvezel aansluiting levert. 
ik had installatie op 2 juni staan maar die was geannuleerd omdat de lijn dan nog niet was vrijgegeven?

ik heb nu geen idee hoelang het gaat duren

Reputatie 7
Badge +15

Wat staat er nu in je T-Mobile thuis account?

Indien er geen verder vertraging in zit zoals geen poorten vrij in de POP zou het niet lang moeten duren.

In tmobile thuis account staat dat de levering 2 juni zou zijn.…

maargoed die afspraak met guidon was dus geannuleerd. 
 

nu geen idee wat ik verwachten, helpdesk kan me ook niet wijzer maken, alleen dat er verder wordt meegegaan als de lijn vrij is etc tc

Reputatie 7
Badge +15

@Peter Cox 

Kan het niet zo zijn dat de oplevering van je lijn wel gewoon op 2 juni was?

Gaf jij aan dat de lijn dan nog bezet is dus afspraak geannuleerd of gaven zij dat aan?

Hopelijk kan een Moderator je hierbij meer informatie geven 

Nee tmobile heeft het geannuleerd, iets onder het motto na de 5e komt lijn  vrij dan kunnen ze verder

al meerdere keren met helpdesk contact, is beetje hopeloos

 Hulp van moderator wordt gewaardeerd

Reputatie 7

Hey @Peter Cox,

Graag geef ik je meer informatie over de stand van zaken. Allereerst zijn we heel blij dat je voor T-Mobile Thuis hebt gekozen,welkom! :relaxed: We willen je maar al te graag verwelkomen en je zo snel mogelijk van een werkend abonnement te voorzien. Nu hebben we bij de lijnaanvraag op jouw adres een terugkoppeling gekregen van de netwerkbeheerder dat we pas op 5 juni kunnen starten met de activatie van jouw lijn. Voor die datum werd jammer genoeg de activatie afgewezen. Vanaf morgen wordt dus gelukkig alles in gang gezet om je abonnement te activeren. Ook wordt je binnen enkele dagen gecontacteerd door onze monteursafdeling (Guidion) om een afspraak in te plannen voor de installatie. 
In de tussentijd wil ik je graag tegemoet komen met een noodoplossing. Ben je toevallig in het bezit van een mobiel T-Mobile abonnement? Zo ja, dan voorzie ik je graag van een Unlimited Voucher waarmee je in ieder geval onbeperkt kunt blijven internetten. Ik hoor graag of je hier gebruik van wenst te maken!

@Piotr 

 

Bedankt voor je geruststellende reactie dat jullie per morgen alles in het werk zetten om de boel aan te sluiten. Ik zal nog enkele dagen geduld hebben en hopelijk krijg ik snel bericht van jullie met een update en van Guidion voor de afspraak.

 

Ik heb sinds 2 juni Tmobile unlimited GO abonnement dus ik stream nu alles via jullie 4g as noodoplossing.

Het zal wel fijn zijn dat ik niet na 5gb elke keer een nieuwe GB moet aanvragen…..

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Peter Cox, fijn dat alles in werking gezet wordt. Als we iets voor je kunnen doen in de tussentijd, geef een seintje, dan zorgen wij ervoor dat we je zo goed mogelijk te hulp schieten! 😄👍

In the meantime: stay safe and strong en alvast een prachtig weekend toegewenst! 🌞

Reageer