Beantwoord

Glasvezel aansluiting herstellen

  • 3 April 2019
  • 3 reacties
  • 2240 Bekeken

Beste,

Ik heb interesse om T-Mobile Thuis af te sluiten met glasvezel. Echter is in de woning het glasvezelpunt tijdens een verbouwing op knullige wijze verwijderd (kabel doorgeknipt) omdat er gipsplaten tegen de muur moesten. De kabel ligt nu nog buiten de woning maar dus zonder aansluiting binnen.

Als ik over zou stappen naar alles in 1 met glasvezel zou het punt dan weer kosteloos hersteld worden door T-Mobile? Als ik hier zelf voor op draai gaat de hele kostenbesparing namelijk de prullenbak in en heeft overstappen geen zin meer.
icon

Beste antwoord door Brian 8 April 2019, 16:56

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Hallo KevinW1992,

De aansluiting is van de netbeheerder, in dit geval waarschijnlijk van KPN / Reggefiber. Het herstel is niet kosteloos. Je kan een aanvraag doen via Mijnaansluiting.nl voor een prijsopgave.

Mvg. Marcel
Reputatie 7
Badge +4
hmm er is iets stuk gemaakt wat niet van jou is. je zou dan toch altijd moeten zorgen dat het word hersteld ? ongeacht of je het gebruikt of niet.

normaal gesproken zijn de kosten tussen de 300 en 1500 euro. sluit je een dienst er op af dan willen ze nog wel eens coulant zijn. je kan even wachten wat een moderator hier over zegt of even contact opnemen met de glasvezel aanbieder om te horen wat je het beste kan doen.
Reputatie 7
Hi @KevinW1992, ai dat is niet zo handig! We zien je natuurlijk graag als klant en ik zou je hier graag mee helpen maar zoals @Marcel MCi al opmerkt wordt het aansluitpunt beheerd door de netbeheerder Reggefiber. Via de link die Marcel doorstuurde kan je doorgeven dat het aansluitpunt beschadigd is. Er bestaat inderdaad een kans dat de netbeheerder kosten in rekening brengt voor het herstel. De kosten zijn afhankelijk van welke werkzaamheden er uitgevoerd moeten worden om de aansluiting weer werkend te krijgen.

Reageer