Beste,
Na meerdere male telefonisch contact te hebben gehad wil ik het graag via deze weg doen (niet iedere keer in de wacht staan). Vanaf 17 december was de bedoeling dat wij internet van t-mobile zouden krijgen in ons nieuwe appartement (incl. T-Mobile verhuizing). Tot heden hebben we nog steeds geen internet ivm problemen bij KPN om in de centrale te kunnen komen door een verloren sleutel. Ik heb vanuit T-Mobile een goede service gehad door 3x onbeperkt internet te krijgen. Echter is het gebruiken van je telefoon hotspot niet ideaal kan ik vertellen, iedere keer reconnecten met TV, speakers, telefoon van vriendin, laptop, werklaptop etc…. en ja, hiervoor moet de hotspot iedere keer aan en uit. + batterijduur van je iPhone (12) is hierdoor zeer kort.
Buiten de service van T-mobile mbt onbeperkt internet is dit natuurlijk niet zoals verwacht en gewenst in je eigen huis. KPN is al vanaf de 15e ‘bezig’ met dit probleem maar dit duurt ons echt te lang.
Is er een update? Zo ja, wat? Zijn er andere mogelijkheden?
Alvast bedankt,
Lars
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineel