Beantwoord

Glasvezel activeren

  • 24 August 2019
  • 5 reacties
  • 1597 Bekeken

Gisteren is een Expert van Guidion geweest om de modem op te hangen voor mijn glasvezel abonnement. Nu bleek dat KPN de lijn nog niet open had gezet, waardoor de monteur weer weg ging. Hij had gebeld met KPN en deze zei dat het om 18.00 uur geactiveerd moest zijn. Nu is het zaterdag en nog steeds is het lampje rood. Waarom is KPN niet eerder gevraagd deze lijn open te zetten, had ik dit kunnen doen, want nu zit ik zonder internet. Terwijl ik allemaal mails krijg van T-Mobile van Yes uw abonnement werkt!
Nou sorry er werkt nog helemaal niets!
icon

Beste antwoord door LJusche 30 August 2019, 15:23

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Bader hier maar eens even:
https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-489
Gedeelde smart verzacht misschien de pijn. En het kost ook niks hopelijk.
Bedankt maar nee dank je, hoef die leed allemaal niet te lezen. Gelukkig heb ik nu nog internet van mijn oude provider. Ik heb contact met ze opgenomen, ze zullen het wel regelen, maar het is jammer dat het niet gelijk goed is.😏
Wat blijkt.. heeft de Guidion Expert een te dun patch kabeltje gebruikt, daardoor kwam glasvezel niet niet binnen..flapdrol!
Ali van KPN heeft alles weer mooi gefixt.. top!
Reputatie 7
dat lijkt mij sterk, een singelmode fiber is altijd 9 micron. enkel de koppeling en de bescherming van de fiber is anders. het is een sc/upc - sc/upc kabel of een sc/apc (groen) - sc/upc (blauw) kabel.
heeft de monteur er ook een lampje op gezet en bij de pop langs geweest ?
Er waren twee gele patch kabels een dikke en een hele dunne. Nu de dikke erop zit heb ik Internet. Ik weet het fijne er niet van, maar het werkt en waar je voor betaalt, de installatie zoek ik zelf wel uit. Zonde van je geld, betaald voor niets...

Reageer