Beantwoord

glasvezel afgeknipt

  • 11 July 2019
  • 2 reacties
  • 617 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
De vorige bewoners hebben de glasvezel afgeknipt!
Ik neem aan dat de installatiemonteur geen glasvezel last. En dat de netwerkbeheerder dat moet komen doen.
Hoe regel ik dat?
icon

Beste antwoord door Brian 16 July 2019, 11:45

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Als je dat zelf wil regelen, kun je b.v. via https://www.mijnaansluiting.nl/ uitzoeken wie de rechthebbende/eigenaar is van de glasvezel. Kan b.v. KPNnetwerkNL (was Reggefiber) zijn. Dat zul je wel zelf moeten betalen dan.
Als het doel is om T-Mobile Thuis internet op jouw locatie te nemen, kan je het ook aan T-Mobile overlaten, in principe zouden hun dat kunnen regelen.
Reputatie 7
Hi @Kimb80, dat klopt helemaal, onze monteur mag inderdaad geen werkzaamheden verrichten aan het aansluitpunt (FTU). Ik heb alvast een opdracht uitgezet naar onze technische dienst. Zou je hier nog een foto willen plaatsen van hoe het aansluitpunt er uit ziet en wat de schade is? Dan voeg ik deze nog toe aan de opdracht richting de netbeheerder!

Reageer