Beantwoord

Glasvezel diensten in Gouda

  • 28 October 2019
  • 4 reacties
  • 730 Bekeken

In mijn woning is er daadwerkelijk glasvezel aansluiting aanwezig. Je kan gewoon een converter voor je router aansluiten alleen is de glasvezel aangelegd door dr kabelmaatschappij Rekam. Zij hebben contracten bij div partijen om internet tv etc aan te bieden, maar T-Mobile heeft nog geen contract oid voor dit glasvezel netwerk.

Aangezien ik klant ben bij jullie, maar dan op de dsl aansluiting zou ik het erg prettig vinden om te weten wanneer T-mobile haar diensten op het glasvezelnetwerk (wat er al ligt) gaat aanbieden. De klantenservice medewerker kon mij niet verder helpen omdat juist de inkoop van dit soort diensten in handen is van hogere staf leden. Mijn vraag is dus ook om mijn antwoordt door te sturen naar de juiste afdeling dan wel de personen die hier antwoordt op kan geven. Dus beste managers van T-mobile wanneer gaan jullie je diensten aanbieden over het al aangelegde glasvezelnetwerk van de Rekam in Gouda? 

icon

Beste antwoord door Hidden.nld 28 October 2019, 21:57

Bekijk origineel

4 reacties

 

Reputatie 7
Badge +4

Beste @gerritschouten1983 

 

Ga er maar van uit dat het niet gaat geburen. Als het aan mij lag ging T-Mobile gewoon aanbieden op alle beschikbare glasvezel maar ik ben bang dat dat er niet in zit, De kosten zijn in de meeste gevallen gewoon te hoog.

Reputatie 7

Hi @gerritschouten1983, we houden altijd onze ogen open voor mogelijkheden om ons netwerkgebied te vergroten maar zoals @Hidden.nld al aangeeft zijn de kosten om gebruik te kunnen maken van een netwerk van een andere provider vaak (te) hoog om dit rendabel te kunnen doen.

Rekam legt een open glasvezelnetwerk aan.

T-Mobile gaat ook zijn diensten op dit netwerk aanbieden  volgens Rekam.

https://gouda.rekamglasdraad.nl/

Reageer