Beantwoord

Glasvezel doortrekken naar meterkast

  • 19 April 2021
  • 1 reactie
  • 287 Bekeken

Goedendag, Eind vorige maand heb ik in verband met mijn verhuizing naar een nieuwe woning glasvezel van jullie aangevraagd. Dit leek volgens de postcode check mogelijk te zijn en gezien de prijs vond ik het een zeer interessant aanbod. Nu heb ik begrepen dat voordat iemand van Guidion langskomt er eerst iemand van het Netbeheer zou moeten langskomen om de glasvezelkabel van voor de deur door te trekken naar de meterkast.

Helaas 4 telefoontjes en verschillende chatgesprekken verder heb ik nog steeds geen afspraak kunnen inplannen om de kabel door te trekken. Over ongeveer een week zou er iemand van Guidion langs moeten komen om alles aan te sluiten (Mijn installatiepakket heb ik al een dikke week in huis liggen).

Echter wordt ik steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Elke keer wordt er gezegd dat ik teruggebeld wordt of dat ik iemand anders moet bellen. Ik ben in een soort van loop beland. Ik wordt dus niet teruggebeld en wordt er zo ook niet veel wijzer van.

Kan iemand hier zien wat er mis gaat aangezien ik straks niet ineens 3, 4 maanden kan gaan wachten voordat ik internet heb. Met het vele thuiswerken is dit toch echt een must!

Ik hoor graag of iemand hier meer weet van heeft.

 

Met vriendelijke groet,

 

Jaap Katoen

icon

Beste antwoord door Lisa 21 April 2021, 15:16

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hi @jaapkatoen, goed dat je aan de bel trekt! Allereerst welkom hier op de T-Mobile Community. Ik ben gelijk een kijkje gaan nemen achter de schermen, omdat ik jou hier heel graag bij wil helpen. Ik zie in jouw profiel terug dat de afspraak met KPN ingepland staat. Zelf kan ik alleen niet inzien wanneer dit is ingepland, dus ik wil jou toch heel graag verzoeken om zelf contact op te nemen met KPN. Omdat de netbeheerder dit dient te regelen, hebben wij hier geen invloed op. Anders had ik jou met alle liefde gelijk al het verlossende antwoord gegeven. Jij kunt hen via dit nummer bereiken: 088 - 0063744. Ik hoor heel graag of jij na het telefoontje een duidelijk antwoord hebt gekregen. Als jij ook nog andere vragen hebt, stel die dan vooral. Ik hoop dat jij heel snel van Internet kunt gaan genieten! 💪

 

Reageer