Beantwoord

Glasvezel en familiepakket

  • 4 September 2020
  • 5 reacties
  • 253 Bekeken

Reputatie 3

Hi, zit er aan te denken als glasvezel komt om over stappen naar een totaalpakket voor de familie.

Internet, TV en 4 mobiele abonnementen, maar kan iemand zeggen wanneer er glasvezel komt in het centrum van Eindhoven?

icon

Beste antwoord door Waqqas 4 September 2020, 12:37

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @FrankACoolen 

Als je naar de postcode check van T-Mobile gaat kan je nog geen glasvezel nemen?

T-Mobile gaat in september van start met de aanleg van een eigen netwerk, via deze pagina kun je je alvast inschrijven voor de laatste nieuwtjes omtrent glasvezel in Eindhoven, je leest er ook meer informatie over de aanleg.

https://www.t-mobile.nl/thuis/internet/glasvezel/eindhoven

Reputatie 3

Dat heb ik natuurlijk gecheckd. Heb me ook al aangemeld, maar zolang er geen datum is, kunnen ze bij de T-Mobile winkel ook geen aanbiedingen doen...

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @FrankACoolen,

Erg leuk om te horen dat je in spanning in afwachting bent van ons glasvezelnetwerk in Eindhoven! Fijn dat je je al hebt aangemeld via de link die Waqqas heeft doorgestuurd. Dit is de beste manier om op de hoogte te blijven van de verwachte aansluitdatum van jouw adres, en via die aanmelding zal je ook een erg mooie speciale aanbieding krijgen voor glasvezelklanten in Eindhoven die nu alvast een aanvraag plaatsen. Ruimschoots voor de geplande aansluitdatum laten wij je weten wanneer wij verwachten dat je van ons internet kan genieten. Hierna zou je nog meer dan genoeg tijd moeten hebben om rustig alle mobiele aanbiedingen bij ons te bekijken. Graag hoor ik het als je hier nog andere vragen voor hebt. Tot snel! :smile:

Reputatie 3

Hii, ik heb me aangemeld nav de brievenbusmailing, dat is wat weken geleden..

wat is ruim van te voren? een week, maand, jaar decennium? Ik heb zelf niet zo veel tijd nodig, maar maanden moeten wachten zonder datum, heb je als klant niets aan 

Reputatie 7
Badge +4

Het aanleggen van een glasvezelnetwerk vergt tijd. Dan heb je het over maanden. In de stad waar ik woon is een aanbieder ook bezig met het verder verglazen. Dit neemt bijna een jaar in beslag, waarbinnen iedere keer een stukje van de stad wordt opgeleverd. Een en ander hangt af van vergunningen en hoe de werkzaamheden verlopen. Dat zal in Eindhoven niet anders zijn. Zodra er een globale planning is voor een wijk zal deze gedeeld worden.

Maar eerlijk is eerlijk; ik zou ook ongeduldig zijn. In die zin ben ik dat ook en hoop ik een upgrade, zodat ik ook gebruik kan maken van 1Gbit. 

Reageer