Beantwoord

Glasvezel modem

  • 18 January 2018
  • 4 reacties
  • 1639 Bekeken

Hoi.
Ik heb nu een glasvezel abonnement bij ON, ik wil graag overstappen naar T-Mobile.
Mijn vraag is wat gebeurd met mijn oude glasvezel modem(Genexis Hybrid) want die mag ik niet verwijderen omdat die bij de huis aansluiting hoort (Reggefiber) en bij jullie pakket zit er ook een glasvezel modem bij.

M v g Richard
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 18 January 2018, 17:32

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hallo Basten,

De Genexis is het modem wat op de glasvezel is geplaatst.
Deze mag door de monteur van Guidion worden verwijderd en word vervangen door een blindkap.
Je mag zelf niet aan de glasvezel aansluiting komen zodat dit op de juiste manier gebeurd zonder schade. Schade aan de aansluiting moet je namelijk zelf betalen als het je eigen schuld is.
De glasvezel aansluiting hoort bij het huis het Genexis modem niet. echter word deze door de oude provider niet terug gevraagd omdat je dit niet zelf mag doen. Tevens word de Genexis Hybrid niet meer ingezet voor nieuwe klanten door de meeste providers.
Dank je
Ik heb n inmiddels twee modem aansluitingen in de meterkast : een packetfront van onsbrabantnet en een Genexis bij overstap naar kon. Wat gaat er gebeuren bij overstap naar t-mobile?

Zie foto huidige situatie

Reputatie 7
Hallo @Koeno,

De Genesis word vervangen door een andere media convertor van T-Mobile. en word afgedicht met een blindkap. de pakketfront lijkt mij een coax modem te zijn. volgens mij moet je deze retour sturen naar je aanbieder.

Reageer