Beantwoord

Glasvezel oplevering verschil tv/internet

  • 26 May 2020
  • 5 reacties
  • 176 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedemiddag,

 

Toen ik 2/3 weken geleden een nieuw glasvezel abonnement afsloot, kwam de notificatie dat deze pas in week 25 opgeleverd kon worden i.v.m. de aansluiting van glasvezel. Hier heb ik achteraan gebeld en jullie konden dit dezelfde week nog thuis bij mij aansluiten. Geen probleem dus, maar nu zie ik dat mijn interactieve tv pas op 31 juli (!) in gaat. Dat is nog 4 weken langer dan verwacht. Zit er wellicht een verschil in de internet aansluiting en de interactieve tv? Zo nee, kunnen jullie dan achterhalen wat de juiste datum is? 4 weken zonder internet en tv is te overzien, 8 weken wachten gaat, in alle schaamte, toch voor persoonlijke problemen zorgen.

icon

Beste antwoord door Piotr 27 May 2020, 09:52

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Normaal zit daar geen verschil in, zodra Internet werkt hoort tv ook te werken wanneer je dit samen besteld.

Zit er al een aansluitpunt voor glasvezel in de meterkast en heb je het installatiepakket met alle hardware ook al binnen?

Is de installatiedatum voor deze week al bekend?

Er is al aan glasvezel aansluitpunt aanwezig en ik heb het installatiepakket 15 mei al ontvangen. Verder is nog niks bekend. Ik ga er vanuit dat het glasvezel nog aangelegd/gekoppeld moet worden aan het appartementencomplex?

Reputatie 7
Badge +15

Normaal ontvang je het installatiepakket 4 tot 7 dagen vóór je installatiedatum maar die is nog niet bekend en ook nog geen afspraak met een monteur?

Dit is helemaal correct. Over beide nog niks gehoord

Reputatie 7

Hoi @JesperK,

Allereerst tof om te horen dat je naar ons gaat overstappen, welkom! :smile: Voor het maken van de installatie afspraak hebben wij eerst een bevestiging nodig van de netwerkbeheerder dat de glasvezel klaar is om geleverd te worden. Je kunt gerust contact met hen opnemen om na te vragen wanneer de glasvezel gereed is op jouw adres. Dit kun je doen door met het volgende nummer te bellen op 088-0063744 of via support@kpnnetwerk.nl. Nadat je glasvezelaansluiting helemaal gereed is, krijg je automatisch een afspraak verzoek via e-mail om de installatie in te plannen. Hiervoor hoef je gelukkig niks voor te ondernemen. :relaxed:

Reageer