Beantwoord

Glasvezel POP na 3 weken nog steeds niet gepatchted

  • 21 September 2019
  • 4 reacties
  • 680 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 7 reacties
Beste klantenservice,
Er zijn meer dan 3 weken sinds de installatie door Guidion waarbij geconcludeerd werd dat de Patch in de POP nog niet was doorgevoerd door KPN netwerk / Reggefiber.
Sinds een week begrijpbik dat dit komt doordat de POP fysiek niet te bereiken is door een blokkade eromheen.

Is er enig zicht op wanneer dit gaat gebeuren?
Aangezien ik al die tijnbinternet heb moet ik wekelijks met de klantenservice bellen zodat ze mij een 7-daagse unlimited bundel activeren voor mijn telefoon zodat we een hotspot hebben.

Deze is inmiddels voor de 2e keer verlopen.
Kunnen jullie me daarom nog een keer een code sturen?
icon

Beste antwoord door Brian 1 October 2019, 17:01

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hallo @Ron_1

Welkom op de community!
Dat is niet een goed begin. ik zie wel vaker dat fysieke toegang tot de pop word belemmerd waardoor het niet mogelijk is. Het telefoonnummer van NetwerkNL 088 006 3744
Heb vandaag zowel t-mobile als KPN netwerk gebeld. T-mobile moet in deze afgaan op wat KPN hen mededeelt.

KPN kom de historie ook in hun systeem vinden en contacteren hun aannemer nogmaals.
(Volker Wessels)

Ik heb ze tevens de naam van de aannemer gegeven die er de hekken omheen heeft gezet wegens een nieuwe bouwfase.

Het lijkt er echter op dat de KPN aannemer al snel zegt: “ik kan er niet bij dan doe ik ook niks” zonder pro-actief naar een oplossing te zoeken.

Reputatie 7
Hi @Ron_1, dank voor de informatie! Zo te zien is het de netbeheerder op de 26ste eindelijk gelukt om je aan te sluiten. Ik krijg echter nog geen verbinding met je modem, kan dat kloppen? Is het aan jouw kant nog steeds allemaal aangesloten? Zo ja dan stuur ik graag nogmaals onze monteur langs om een kijkje te nemen, het lijkt dan namelijk nog niet helemaal goed te gaan.
Klopt, modem heb ik 3 weken geleden uitgetrokken omdat er toch geen signaal was.
Ga het zaterdag weer proberen.

Reageer