Beantwoord

Glasvezel Rijnsburg

  • 15 juni 2020
  • 3 reacties
  • 124 Bekeken

Goedeavond,

 

In April heeft KPN glasvezel opgeleverd op mijn adres.

Nu heb ik contact gehad met jullie klantenservice een aantal weken geleden maar er werd mij verteld dat jullie niet kunnen leveren. Ik werd verwezen naar KPN.

KPNnetwerk verwijst echter weer naar jullie en zegt dat op 9 mei alles is vrijgegeven voor de providers en zegt dat jullie nog iets moeten doen. Ik zit nu een beetje in een kringverwijzing.

Op de website van KPN en XS4all kan ik wel glasvezel bestellen maar dit heeft niet mijn voorkeur. Maar verder nergens beschikbaar.

Enig idee wat mijn opties zijn?

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 15 juni 2020, 19:41

Hallo @PeterBoogert 

Je hebt voorlopig geen andere opties helaas, dit komt doordat KPN een nieuwe technologie heeft (GPON) waarmee KPN snelheden tot 1000 Mbit kan leveren. Het is wel mogelijk voor providers om hierover de leveren maar daarvoor moeten de providers de technologie wel ondersteunen en dat zal ook gebeuren denk ik.

Het is helaas nog even afwachten en tijdelijk bij KPN een abonnement te nemen.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @PeterBoogert 

Je hebt voorlopig geen andere opties helaas, dit komt doordat KPN een nieuwe technologie heeft (GPON) waarmee KPN snelheden tot 1000 Mbit kan leveren. Het is wel mogelijk voor providers om hierover de leveren maar daarvoor moeten de providers de technologie wel ondersteunen en dat zal ook gebeuren denk ik.

Het is helaas nog even afwachten en tijdelijk bij KPN een abonnement te nemen.

Dank voor de snelle reactie.
Helaas dus voor minimaal een jaar geen andere opties.

Reputatie 7
Badge +18

Je kan ook gewoon een maandelijks opzegbaar contract nemen, wellicht zal het maar een paar maanden ofzo duren.

Reageer