Beantwoord

glasvezel snelheid

  • 24 January 2021
  • 1 reactie
  • 152 Bekeken

Waarom kan ik alleen de glasvezel fast kiezen maar geen premium terwijl als ik een nieuwe abonnement pak ik wel premium kan pakken 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 24 January 2021, 17:04

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @wjoosten 

momenteel zit je op het WBA-netwerk van netbeheerder KPN NetwerkNL (max 100 MB) Er is ODF (1000 MB) op jouw adres mogelijk, maar daar dien je een nieuw abonnement voor aan te vragen. Je zit zogezegd nog niet op het ODF-netwerk van T-Mobile, maar die optie is zeker een mogelijkheid. 

Indien je van WBA Glasvezel naar ODF Glasvezel wilt overgaan, dien je het huidige abonnement op te zeggen en een nieuwe aanvraag te doen op hetzelfde adres met Internet Premium. Let hierbij wel op de volgende zaken:

 De oplevertijd van ODF kan twee tot zes weken duren, dat is geheel afhankelijk van de paraatheid van de verbinding in de wijk, of er al een FTU hangt (bij jou natuurlijk wel), of er genoeg poorten in de centrale bereikbaar zijn en of het netwerkapparatuur meteen kan worden aangesloten.

Annuleer eerst het huidige abonnement en wacht tot je een definitieve einddatum ontvangt van ons. Zo kun je het nieuwe abonnement aanvragen met een plandatum. Houd hierbij wel rekening met de tussenperiode. Het kan zijn dat je een aantal weken moet wachten totdat ODF opgeleverd wordt, terwijl WBA al beëindigd is.

Bij een nieuw abonnement dien je de huidige apparatuur terug te sturen en stuurt T-Mobile alles ‘nieuw’ op. De huidige apparatuur kan niet worden overgezet op een nieuwe lijn als het naar ODF gaat.

Bij Glasvezel, ook bij ODF, wordt alles geïnstalleerd door een monteur. Dit doet T-Mobile om te voorkomen dat er iets kapot gaat. Als daar iets in misgaat, kan de schade oplopen tot in de honderden euro's.

 

 

Reageer