Beantwoord

glasvezel verkeerd aangesloten

  • 19 september 2019
  • 1 reactie
  • 361 Bekeken

Ik woon in nieuwbouw en de monteur is afgelopen maandag langs gekomen om het internet te installeren (glasvezel). Nu heeft hij tegen mij gezegd dat mijn internet het nog niet deed omdat de glasvezel kabels in de “main hub” verkeerd waren aangesloten. Hij zou dat doorgeven aan t mobile en t mobile zou het doorgeven aan reggefiber (mijn glasvezel provider, t mobile is mijn internet provider). Ik zou dan maandag of dinsdag gebeld worden door reggefiber om een afspraak te maken kn dit te fixen. Volgens mijn monteur kwam dit probleem al vaker voor in mijn gebouw. Nu heb ik geprobeerd contact te leggen met KPN netwerk nl (daar valt reggefiber onder) en t mobile, reggefiber zegt dat tmobile nog geen berecht hierover heeft gedaan en dat zij dus niets kunnen. Verder is het bijna onmogelijk om met een mens bij tmobile te praten via telefoon of chat. Dus ik probeer het hier maar eens.
wat moet ik hiermee doen?
alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Brian 30 september 2019, 17:36

Hi @Meesjaspers, ik zie dat je inmiddels online bent, excuses voor de vertraging en welkom bij T-Mobile Thuis!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Hi @Meesjaspers, ik zie dat je inmiddels online bent, excuses voor de vertraging en welkom bij T-Mobile Thuis!

Reageer