Beantwoord

glasvezel vruchtenbuurt

  • 23 January 2020
  • 4 reacties
  • 537 Bekeken

Wat heb ik nu al spijt van het in zee gaan met t-mobile. Al sinds november liggen de glasvezel kabels in de grond en heb ik me aangemeld. Jullie bevelen ook gewoon doodleuk een overstapservice aan die per eind december alles bij ziggo heeft opgezegd. Daarna radiostilte. Zoek het dus zelf maar uit. Na zelf weer bellen, moest ik Volkert Wessel contacteren. Zij doen weer niet de portiekwoningen, dat hebben zij weer uitbesteed. Dit is toch geen normale gang van zaken dat ik hier als consument met 3 organisaties van doen heb om internet geregeld te krijgen? Ondertussen kan ik voor de 2e keer naar ziggo om verlenging aan te vragen van mijn abbo. 
 

ik wil graag weten wanneer er nu zicht is op installatie, mocht dit er niet zijn, wil ik bij deze het abonnement ontbinden. Er is geen Service geleverd, en de bedenktijd die jullie slim na “14 dagen “ hebben laten verlopen, is feitelijk niet nog begonnen. Zou ook fijn zijn als je gewoon eens telefonisch een persoon zou kunnen spreken ipv alles via de app, ik heb alles ook al 3 keer moeten uitleggen op Facebook messenger
 

ik hoor het graag. 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 24 January 2020, 10:59

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Als ik het goed lees betreft het hier de aanleg van glasvezel in de wijk Segbroek in Den Haag, ik woon zelf in de Achterhoek daar is al jaren geleden in diverse plaatsen glasvezel aangelegd, toen nog door Reggefiber (nu KPN).

Even uit mijn geheugen werkte het als volgt: eerst werd onderzocht of er voldoende belangstelling was in grotere plaatsen moest minimnaal 30% een abonnement afsluiten in kleinere 40%  werd dit niet gehaald ging het niet door.

Werd de 30 of 40% gehaald werd er een planning gemaakt, men kon reeds een contract afsluiten met een provider in mijn geval Lijbrandt (Telfort)  daar de werkelijke aansluiting of activering zeker een tot twee jaar kon duren ging de bedenktijd dan ook dan pas in, en de opzegging bij Ziggo ook.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @654Philips,

 

Welkom op de Community, goed dat je jouw vraag hier neerlegt! Voor het aanleggen van ons eigen glasvezel netwerk in Den Haag werken we samen met onze aannemer Volker Wessels, zoals je weet. Zij zullen het aansluitpunt voor glasvezel in je woning plaatsen en daarna komt onze monteur langs om alles voor je aan te sluiten. Het plaatsen van de glasvezelpunten gaat in veel gevallen per wijk of straat. Onze aannemer neemt telefonisch contact met je op om hier een afspraak voor te maken. Dit duurt in delen van Segbroek al wat langer omdat dit proces gefaseerd loopt. Sorry dat je al tweemaal Ziggo hebt moeten verlengen, ik zou oprecht willen dat we elk adres binnen de gestelde termijn zouden kunnen opleveren. Maak je geen zorgen, je wordt zeker niet vergeten! Een aanvraag voor een bestaande aansluiting duurt normaal gesproken ongeveer 4 tot 6 weken. Omdat in Den Haag de aansluitingen grotendeels nog aangelegd moeten worden kan dit langer duren. 

 

Hoe kan het dat het onmogelijk is om tmobile telefonisch te bereiken? Ik zou graag gebeld willen worden. 
 

Mijn intentie is om af te zien van mijn abonnement. Dit is geen manier waarop ik klant wil zijn. Weet inmiddels nog niets via 2 verschillende aannemers van tmobile. Ga niet maanden wachten en nu kan ik weer ziggo gaan bellen om te verlengen. Ik blijf daar wel. 
 

mocht er geen contact gezocht worden trek ik de automatische incasso in en laten we het daarbij. Ik heb het via alle mogelijke kanalen als klant geprobeerd. 

Reputatie 7
Badge +16

@654Philips Je kunt onze klantenservice bereiken op: 0800-0092. Zij hebben het momenteel wat drukker. Ik zorg ervoor dat mijn klantenservice collega jou nu belt!

Reageer