De Guidion monteur hangt mediaconverter en modem op, sluit voedingen aan en glas- en UTP-kabeltjes en zegt dan: geen licht op de glasvezel.
Hij zette melding naar T-Mobile door en zei, dat ik moest wachten tot KPNNetwerk zich bij mij meldt. Ik hoop, dat dat maandag of dinsdag gebeurt! Verder heeft de monteur heeft niets getest, hij was in 20 minuten klaar. Waarvan hij er 5 nodig had om de T-Mobile backoffice te bereiken.
En terwijl hij de deur uitliep kreeg ik al 2 e-mails van T-Mobile: een met de werkbon, de ander met de melding: "Yes, het werkt. Vanaf 20-09-2019 (officiële ingangsdatum) heb je T-Mobile Thuis. (...) Je betaalt vanaf 20-09-2019."
Stijlloos! Niet aangesloten maar wel al gaan betalen? En bovendien heb ik voor die monteur betaald, die maar een klein deel van de opdracht heeft uitgevoerd.
Is dit normaal bij T-Mobile Thuis?
Beste antwoord door Geniva
Bekijk origineel